Theudy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei! jeg har kjøpt LG'tv for en stund siden, men jeg tror at jeg kan få mye bedre bilde ut av tv'en, enn det jeg har nå. (LGSL9000 - 42 tommer) jeg har ett ganske stort rom, og det er også ganske lyst. jeg bruker tv'en for det meste til blueray filmer og tv serier. også ganske mye musikk, thevoice... fint med svar og meninger takk, og hilsen Mathias Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vel, du nevner det er lyst i rommet. Første tingen er å forsøke å få det så mørkt som mulig. Lyse møbler er også med på å reflektere, derfor er kinorom som regel svarte/mørk. Lenke til kommentar
Theudy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Vel, du nevner det er lyst i rommet. Første tingen er å forsøke å få det så mørkt som mulig. Lyse møbler er også med på å reflektere, derfor er kinorom som regel svarte/mørk. JA, men har ikke tenkt til å forandre noe særlig på rommet tror jeg. Men skal tenke på det neste gang jeg skal ha nye møbler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå