Nyskjerrigperen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (En liten fortsetter på tråden min som jeg postet for ikke så lenge siden om mine "prateproblemer") Det handler om noe litt annet da. Så jeg lagde heller en ny tråd. Vel, jeg har holdt på med en fyr nå i nærmere 4 måneder. I begynnelsen snakket vi om alt mulig, og praten gikk flytende. Vi kunne sitte i timesvis å snakke sammen via msn og sms. Jeg har bare vært med ham rundt 8 ganger siden vi ble kjent, pga at han dro til militæret. Jeg har alltid hatt en frykt for kleine stemninger og lange pauser. Og jeg har alltid problemer med å komme med noe å si, føler jeg. Nå har vi komt til det punktet hvor vi egentlig ikke har så mye å si lenger. Smsene blir korte og repterende ala "gjør på?" "hatt en fin dag?" o.l. Jeg er aldri på msn lenger, for jeg er skikkelig redd for at det skal bli superkleint. Og redd for at han skal syns jeg er kjedelig. Er dette normalt? jeg trodde først vi hadde god kjemi, men har vi ikke det alikevel? Burde jeg droppe han? Jeg er egentlig veldig forelsket og har lyst å overse det faktum at vi kanskje ikke passer så godt sammen. hvis du er i et forhold (eller holder på med noen), hvordan går deres samtaler via sms og msn? og i virkeligheten for den saks skyld? Og hva pleier dere å gjøre på sammen på en helt vanlig hverdag? har dere alltid noe å snakke om? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dere trenger jo ikke å snakke hele tiden? Har du ikke noe og si, la være og si noe. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kansje det er på grunn av at dere tilbringer for lite tid sammen? Når jeg er sammen med kjæresten min har vi varierende samtaler, stimulerende fra begge sider. Andre ganger snakker vi veldig lite. Så nei vi har ikke alltid noe å snakke om, men heller har ingen av oss behov for å ha noe å snakke om heller, noe jeg syntes er fantastisk herlig. Angående hva vi gjør på en hverdag er vel det mange andre forhold gjør; tilbringe tid sammen, slappe av; se film etc. ellers har vi noen aktiviteter. Jeg syns du burde logge oftere på msn, eller møte han litt mer ofte (om du har mulighet) Det er bedre enn å "unngå" å ha samtaler med han. Hva har dere som felles interesser? Dere har sikkert mye å snakke om =) Lykke til Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg vil si meg enig med Noxnon. Det burde ikke være noen krise om dere ikke alltid har noe ekstremt interessant å prate om. Det er deilig å ha noen en ikke alltid må snakke med, på en måte. At stillhet ikke blir kleint. At det går an å bare være stille og nyte øyeblikket. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vil si meg enig med Noxnon. Det burde ikke være noen krise om dere ikke alltid har noe ekstremt interessant å prate om. Det er deilig å ha noen en ikke alltid må snakke med, på en måte. At stillhet ikke blir kleint. At det går an å bare være stille og nyte øyeblikket. Men jeg føler vi nesten aldri har noe interessant å snakke om. Vi er egentlig veldig forskjellige som personer og har litt forskjellige interesser. Vi har et par felles også, men ikke noe man kan snakke i en evighet om. Men stillhet blir vel egentlig automatisk litt kleint når personer ikke kjenner hverandre 100%. Jeg vet ikke hva han føler om det. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Men stillhet blir vel egentlig automatisk litt kleint når personer ikke kjenner hverandre 100%. Jeg vet ikke hva han føler om det. Jeg kjenner da ikke kjæresten min 100% må jeg si meg ærlig.. Vi har kun vært sammen i 4 månder, likevell føler jeg det ikke er kleint å være stille sammen. Prøv å snakk med han åpent om hva han tenker om når dere er sammen, kansje dere må ha litt aktivitet når dere er sammen? EDIT: Med aktivitet mener jeg f.eks delta på dansekurs, spille brettspill, eller kansje henge litt med vennen hans/dine? Endret 5. mai 2010 av Noxnon Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Men stillhet blir vel egentlig automatisk litt kleint når personer ikke kjenner hverandre 100%. Jeg vet ikke hva han føler om det. Jeg kjenner da ikke kjæresten min 100% må jeg si meg ærlig.. Vi har kun vært sammen i 4 månder, likevell føler jeg det ikke er kleint å være stille sammen. Prøv å snakk med han åpent om hva han tenker om når dere er sammen, kansje dere må ha litt aktivitet når dere er sammen? EDIT: Med aktivitet mener jeg f.eks delta på dansekurs, spille brettspill, eller kansje henge litt med vennen hans/dine? Ja jeg føler vi burde finne på noe sammen, for å se hvordan det er, men har ikke gjort det enda. Han er jo som sagt i militæret, så han er veldig utilgjengelig. Jeg er litt usikker på om han faktisk liker meg, eller om han bare liker å "holde" på meg. Han sier hele tiden at han liker meg, og kaller meg navn som "skatt" "jenten min" osv. Men når jeg i dag snakket med han på msn, så svarte han bare med "haha". Som om han ikke ville snakke mer. Jeg prøvde så godt jeg kunne å starte en samtale eller noe, men, ingen respons. Så jeg bare stoppet å "plage" han. Han har en tendens til å bare stoppe å tekste også. Sånn har han vært en stund. Jeg er veldig veldig usikker nå. Endret 5. mai 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå