LordOfGreatness Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Finnes det noen mulighet for å avinstallere hele den gmail driten fra Sony ericsson x10? Er rimelig lei det ubrukelige mailprogramet. Venter utålmodig på svar. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Finnes det noen mulighet for å avinstallere hele den gmail driten fra Sony ericsson x10? Er rimelig lei det ubrukelige mailprogramet. Venter utålmodig på svar. har du sjekket under instillinger er du administrerer programmene på telefonenen? vis det ikke går så kan du vel bare slette profilen din som du eventuelt har satt opp og fjerne widgeten/snarveien og laste ned et annet program. ut av synet ut av sinnet, so to speak og nei jeg har ikke X10 jeg har desire'en. Lenke til kommentar
LordOfGreatness Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Skulle gjerne gjort det, men da må jeg ha passord, og det har jeg ikke, hehe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Innstillinger > Kontoer/synkronisering > Google-applikasjoner > fjern hake for Synkroniser Gmail. Fjern så Gmail-ikonet fra homescreen (vet ikke om det går an å avinstallere GMail). Nå kan du sette opp Gmail til å gå i E-post-applikasjonen ved å konfigurere Exchange ActiveSync, du kan sette opp telefonen tilsvarende denne oppskriften for iPhone: http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740&topic=14252 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå