JamesATaber Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei, Det ser ut til at hovedkortet på maskinen min har tatt kvelden, så jeg har behov for et nytt kort Følgende kort tok kvelden: xfx nforce 630i med integrert grafikkkort 7150 geforce Har følgende cpu e2160 som var noe overklokket, usikker på hvor mye. 4 gb ram (no name) Jeg har nå behov for et rimelig hovedkort, helst en med litt overklokkings muligheter. Dersom det er et hovedkort uten grafikk kort hadde jeg også satt pris på et forslag til rimelig skjermkort. Pris: helst så rimelig som mulig Takker og bukker for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om hovedkortet ditt har tatt kvelden så kan du få nytt på garanti/reklamasjon om du ikke selv har ødelagt kortet. Er fornuftig å gå for et kort med Intel P35/P45 brikkesett om du ønsker OC. Forslag Gigabyte DS3 Evt ta en kikk på bruktmarkedet Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 ...nå er sannsynligvis garantien gått ut på dette kortet.. og da tror jeg ikke at får noe igjen... eller er det noe her som jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Da skal jeg ta en tlf til butikken på mandag og høre om det er noe man kan gjøre med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå