Gå til innhold

Lystdråper fra penis?

koots

Anbefalte innlegg

OP:

Heisann, vil skrive anonymt da dette er litt "flaut"..

Jeg har oppnådd ett av mine store nyttårsforsetter, få meg dame, og det allerede før nyttår! Og det er bare hærlig

Men når vi ligger og koser og kliner (har ikke hatt sex enda) får jeg litt bennern å sånn av og til, og da kommer det ut noe jeg tror er lystdråper eller noe kroppens eget glidemiddel fra penis, faktisk en del, blir klissete og vått i trusa, og etter en stund lukter det surt av penis, og har jo ikke behov for dette glidemiddelet, når vi faktisk er et godt stykke unna sex, både iogmed at vi bare ligger og koser, og at vi ikke har vert i lag en uke enda.. noen som har noen tips og råd for å unngå dette ? Gjerne for å unngå ereksjon også selvom det jo bare viser at lillemann virker

Hilsen oslogutten

Nesten to og et halvt år senere kommer en necroposter med dette innlegget i samme tråd

jeg har også samme problemet, men hos meg renner du ut over 1 liter med sånn guffe, jeg er redd kona kommer til å merke det en dag, jeg pleier å tømme meg på bikkja eller kua til naboen, du får slå på trån, jeg er en erfaren kar fra svelvik, ###fjernet###! hadde vært koselig med et svar, er åpen for forhold, både menn, kvinner, barn å andre levende vesner!
Endret av cyclo
Fjernet telefonnummer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...