Gå til innhold

Ønsker tips til sandbox- og rollespill

Anbefalte innlegg

Her er spillene jeg har eller har hatt demo på:

TES:Oblivion

Batman Arkaham Asylum

Just Cause 2 Demo

Mercenaries 2

Dragon Age

Allods

Fallout 3

LOTRO

Skate 3

Takk til alle tips. Gleder meg ekstremt til Fable 3 og når LOTRO blir gratis!!!

Skal forresten skjekke ut Mass Effect.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

To sider og ingen har nevnt STALKER-spillene? Jeg nevner STALKER-spillene. De er obligatorisk pensum. Ellers er det jo litt fjas å anbefale konsolleksklusiver som RDR når denne tråden ligger under PC-spill ... Formodentlig er PC da den aktuelle plattformen.

Lenke til kommentar

Tsk, tsk. Her leser jeg "sandbox" og forventer i det minste å finne noen som poster AO.

Anarchy Online (gratis uten expansion packs, gøy å spille både med og uten) er definitivt det beste sandbox-mmo-et jeg har spilt! Noen sinne! Har spilt det av og på siden det kom, hatt pause i to år nå, vel og merke, men regner med å begynne på'n igjen til høsten. ^^

Lenke til kommentar

Hvis man bare skal anbefale ett enkelt spill, så er det kjekt om man skriver litt om hvorfor det er så fortreffelig. Også greit om folk tar seg bryet med å lese et par poster bakover på samme side, så vi slipper skriftlige ekkofenomener. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tråden har holdt seg "i live" i godt over et år nå, veldig uforventet!

Ja, jeg har prøvd Just Cause 2, og elsker det! Har spilt det i 7 måneder og gått en smule lei, men på en god dag er det en sjanse for at jeg starter det opp og har litt smågøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...