DonKnaus Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Her er spillene jeg har eller har hatt demo på: TES:Oblivion Batman Arkaham Asylum Just Cause 2 Demo Mercenaries 2 Dragon Age Allods Fallout 3 LOTRO Skate 3 Takk til alle tips. Gleder meg ekstremt til Fable 3 og når LOTRO blir gratis!!! Skal forresten skjekke ut Mass Effect. Lenke til kommentar
maxphone Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Siden du likte GTA så anbefaler jeg Saints Row 2 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 DUST 514 og det er ikke mmorpg det er RTS/FPS hvor som jeg har forstått det kjører jagerfly og pewpew'er ting. Tror det integreres slik at man kan leie spillere fra dust i EVE til å sloss for seg i kamper. men har har sikkert misforstått. http://www.dust514.org/ Dette er vel ikke ute enda? Traileren så jo vanvittig bra ut! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Red Dead Redemption anbefales! Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hvet denne threaden er gammel. Men jeg poster likevel. Du burde prøve Terraria... ser ikke så gøy ut, men er utrolig morsomt. Endret 20. juni 2011 av ๖ۣۜBØΣП Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvet denne er gammel, men Terraria er supert... ser ikke så gøy ut, men er utrolig morsomt. Det er noe fundamentalt feil med denne posten. 1 Lenke til kommentar
Syv Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Sandbox RPG sier du? Ett ord: WARBAND Endret 1. juni 2011 av Syv Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvet denne er gammel, men Terraria er supert... ser ikke så gøy ut, men er utrolig morsomt. Det er noe fundamentalt feil med denne posten. hahaha ser den Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 To sider og ingen har nevnt STALKER-spillene? Jeg nevner STALKER-spillene. De er obligatorisk pensum. Ellers er det jo litt fjas å anbefale konsolleksklusiver som RDR når denne tråden ligger under PC-spill ... Formodentlig er PC da den aktuelle plattformen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 fear 1-3? Jeg liker det opprinnelige FEAR, og har spilt gjennom nummer to ... Men de skriker ikke akkurat "sandkasse". Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 arma 1-2-operation arrowhead Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tsk, tsk. Her leser jeg "sandbox" og forventer i det minste å finne noen som poster AO. Anarchy Online (gratis uten expansion packs, gøy å spille både med og uten) er definitivt det beste sandbox-mmo-et jeg har spilt! Noen sinne! Har spilt det av og på siden det kom, hatt pause i to år nå, vel og merke, men regner med å begynne på'n igjen til høsten. ^^ Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) . Endret 28. juni 2011 av supercz Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fallout: New Vegas! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis trådstarter enda ikke har prøvd Just Cause 2, så burde han det. Har lagt inn over hundre timer så langt, noe jeg sjeldent gjør i et SP-spill, eller MP også for den saks skyld. Kjøp, kjøp, kjøp! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvis man bare skal anbefale ett enkelt spill, så er det kjekt om man skriver litt om hvorfor det er så fortreffelig. Også greit om folk tar seg bryet med å lese et par poster bakover på samme side, så vi slipper skriftlige ekkofenomener. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg vil anbefale som mange andre, Just Cause 2. Prototype er også et sandbox spill jeg likte veldig godt Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Tråden har holdt seg "i live" i godt over et år nå, veldig uforventet! Ja, jeg har prøvd Just Cause 2, og elsker det! Har spilt det i 7 måneder og gått en smule lei, men på en god dag er det en sjanse for at jeg starter det opp og har litt smågøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå