Gå til innhold

Blir kastet ut heile tiden, noen forklaring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok forklare litt nærmere det du sier her...

Altså, disconnected akkurat når du kommer inn?

hvis ja?

Da skyldes det som oftset addons.

Blir disconnected ja. Som oftes etter 5-10 min med spilling.

Har ingen addons

Endret av albions
Lenke til kommentar

Merkelig, har selv spilt de siste 3årene med wireless, både mobile bredbånd og vanlige trådløst via router, aldri opplevd noe slikt ;p

Mulig det er et eller annet forstyrelse rundt der som gir disconnection, det var noe jeg slet med mobile bredbånd, blir det for mye actions eller noe slikt så blir jeg disconnected.

Er usikker på problemet ditt ;p

Lenke til kommentar

Merkelig, har selv spilt de siste 3årene med wireless, både mobile bredbånd og vanlige trådløst via router, aldri opplevd noe slikt ;p

Mulig det er et eller annet forstyrelse rundt der som gir disconnection, det var noe jeg slet med mobile bredbånd, blir det for mye actions eller noe slikt så blir jeg disconnected.

Er usikker på problemet ditt ;p

Sitter på ein serdeles stabil fiberlinje 30/30mbit. Kan det hende at det hjelper å resette den trådløse ruteren?

Lenke til kommentar

Om det skjer ofte så test med og kjør ping i bakgrunnen. Start -> kjør -> (skriv) ping vg.no -t

DA kan du se om du har noen brudd på nettet. Ellers kan det være en gammel pcc som sliter litt med og dra wow?

Lenke til kommentar

Om det ikke er internettlinja som er årsaken, skift passord på kontoen din. Det kan være noen som prøver å hacke.

Et godt tips rundt det med passord, er å skrive det på følgende måte:

Passord: wow1234

Rekkefølge for inntasting:

34 - museklikk på starten av feltet

12 - museklikk på starten av feltet

wow

Dette siker at en keylogger ikke får inn riktig passord. Bare IKKE bruk "home" knappen til å hoppe til starten av tekstfeltet, for det er tastetrykk, som altså keyloggeren oppfatter.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

1. Start WoW.

2. Til høyre finner du forskjellige knapper, ene heter Options. Klikk på den.

3. Velg "Reset User Options".

4. Restart WoW.

5. Forsøk å logge inn.

Mener det var noe sånt. Kan ikke sjekke akkurat nå.

Klarer du å logge inn, er det ingenting galt med addons, instillninger o.l. Blir du enda DCet, er det noe annet som ligger i bakgrunnen.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Om det ikke er internettlinja som er årsaken, skift passord på kontoen din. Det kan være noen som prøver å hacke.

Et godt tips rundt det med passord, er å skrive det på følgende måte:

Passord: wow1234

Rekkefølge for inntasting:

34 - museklikk på starten av feltet

12 - museklikk på starten av feltet

wow

Dette siker at en keylogger ikke får inn riktig passord. Bare IKKE bruk "home" knappen til å hoppe til starten av tekstfeltet, for det er tastetrykk, som altså keyloggeren oppfatter.

Såvidt jeg kjenner til så tar keyloggeren det som står i passordfeltet når du trykker "login" og da har det ingenting å si om du prøver å "rote" det til.

Lenke til kommentar

En vanlig keylogger fungerer ved at den plukker opp på signalene som kommer fra tastaturet. De henter bare ikke inn hele strengen som står i passordfeltet. Så overnevnte metode for å kødde det til vil fungere.

For å ikke gå fullstendig offtopic så kan jeg nevne at jeg også har hatt problemer med disconnects etter en 10-15 minutter. Noen ganger helt tilfeldig når det kom en DC. Jeg fikset dette ved å bytte ut samtlige ledninger mellom uttaket i veggen og til pc'en.

Endret av Zt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...