elgitar Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg lurer på om noen har forslag til noen bra spill ? Hvis jeg skal gå litt mer i detalj,helst noe i stil med Elder Scrolls, World of Warcraft, Diablo 1 og 2 osv. ( Jeg er stor fan av "Sandbox" spill også sånn som GTA for eksempel.) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 "Sandbox", så tenker jeg på Slike "Diablo" spill, anbefaler deg å ta en titt på Sacred 2. Nydelig spill, og fantastisk character utvikkling. Men det er et spill som du enten vil hate, eller elske. Ellers er også noe å se på. ala "Elder Scrolls", er kansje noe å se på? Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 "Sandbox", så tenker jeg på Slike "Diablo" spill, anbefaler deg å ta en titt på Sacred 2. Nydelig spill, og fantastisk character utvikkling. Men det er et spill som du enten vil hate, eller elske. Ellers er også noe å se på. ala "Elder Scrolls", er kansje noe å se på? Sacred 2 så litt artig ut, og samme med Just Cause 2, men dessverre har jeg ikke akkurat den beste Pc'en som finnes, så Just Cause 2 funker nok ikke, men jeg er ikke helt sikker på hvor bra PC man må ha for Sacred 2, når ble det laget for eksempel ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Sacred 2 kom ut i 2008, nå har du jo innstillinger som kan skrus ned dersom PCen sliter. Skal være demo ute som du kan teste, men vær klar over at demoen er VELDIG ustabil. Om du skal kjøpe bør du kjøpe Gold edition, den kommer med tilleggs pakken. Endret 5. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Sacred 2 kom ut i 2008, nå har du jo innstillinger som kan skrus ned dersom PCen sliter. Skal være demo ute som du kan teste, men vær klar over at demoen er VELDIG ustabil. Om du skal kjøpe bør du kjøpe Gold edition, den kommer med tilleggs pakken. Skal se om jeg finner det et sted, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå