Gå til innhold

Hjelp til å finne nytt spill som jeg trives med

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Etter jeg har sluttet å spille en periode, er jeg lei av ALLE spill. Og om jeg ikke er lei av de blir jeg lei av det etter noen minutter med det.

Jeg har spilt World of Warcraft i mange år nå, men nå begynner jeg å bli litt lei av det. Har vært mye av og på med WoW.

Når jeg logger på har jeg mest lyst til å logge av for å si det sånn^^

Jeg VILLE gjerne ha hatt tilbake den gleden jeg hadde før med det, men det går jo ikke ann.

Har mange venner som spiller World of Warcraft, men nå er jo jeg ganske pissed av spillet likevell...

Runescape har jeg spilt litt før og har litt lyst til å spille det. Men det eneste artige er jo å PK'e, og jeg orker ikke tanken på å få 99 strength og gjøre alle de questene for å faktisk FÅ TIL å PK'e...

Jeg har nylig kjøpt meg en XBOX 360 med broren min. Har noen par spill som Halo 3, Pure, Lego Batman og Fable 2.

Halo 3 var stor stas i begynnelsen men man blir litt lei etterhvert.

Så ja, jeg har veldig lyst til å ha et fast spill jeg liker hele tiden og holde på med, hvis du skjønner hva jeg mener.

Håper jeg får noen gode forslag :w00t:

-Hawk

Endret av cyclo
Endret emnetittel da original emnetitel brøt med retingslinjene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det akkurat sånn som deg. Jeg klarer ikke å finne noen mening i noen spill lenger. Jeg reåpnet wow kontoen min bare for å oppdage at jeg var om mulig enda mer lei det enn da jeg frøys spillet i november i fjor.

Klarte og spille gjennom Risen i påsken etter å ha hatt det liggende i skuffen i et halvt års tid.

Så nå sitter jeg og plager alle på diskusjon.no mens jeg ser på tv. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mass Effect 1,2 mye morro.

Selv har jeg fått dilla på å finne forkjellige metoder å ta folk på bestridelige operasjoner i Splinter Cell Conviction.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...