Gå til innhold

Universal strømadapter til HP bærbar. Går dette greit?

Anbefalte innlegg

Jeg har en HP Pavillion dv6240eu bærbar. Jeg var idag på clas ohlson og kjøpte universal adapter som vistnok skulle passe til de fleste bærbare.

Det fulgte med plugg som passet i min, men eneste jeg som ikke stemmer overens er output på strømmen. Min tidligere orginale står det 18.5V, 3.5A 65W det nærmeste jeg får justere universal adapteren er 18V, 2.1A, 45W.

Kan jeg bruke denne adapteren jeg kjøpte eller er det ikke bra med tanke att det blir feil strømmengde i forhold til den orginale adapteren.

Enenste justerings muligheten jeg har er og justere V opp til 19 isteden 18.

Takker for innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en HP Pavillion dv6240eu bærbar. Jeg var idag på clas ohlson og kjøpte universal adapter som vistnok skulle passe til de fleste bærbare.

Det fulgte med plugg som passet i min, men eneste jeg som ikke stemmer overens er output på strømmen. Min tidligere orginale står det 18.5V, 3.5A 65W det nærmeste jeg får justere universal adapteren er 18V, 2.1A, 45W.

Kan jeg bruke denne adapteren jeg kjøpte eller er det ikke bra med tanke att det blir feil strømmengde i forhold til den orginale adapteren.

Enenste justerings muligheten jeg har er og justere V opp til 19 isteden 18.

Takker for innspill! :)

En halv volt fra eller til bør maskinen tåle, men at adapteren kun er på 45Watt vil nok bli et problem, regner med at maskinen drar mer enn dette.

I praksis tror jeg dette ikke vil fungere/fungere svært dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...