Balleknekkern Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 har planer om å gå over til bærbar pc, fordi jeg ikke spiller lengre, og skal desuten studere snart. skulle gjerne hatt den vekk så fort som mulig. hva mener dere jeg kan forvente å få for pcen me disse specsa:? Kabinett: Lian li PC-V1010 2stk. msi 260gtx skjermkort Prosessor: intel e8400 Hovedkort: Asus Formula Striker 2 780i SLI RAM:8gb Mushkin xp2-8000 Redline Hardisk: Vertex ssd 30gb og 250gb samsung hardisk det meste er rundt 1,5 år bortsett fra hardisk og skjermkort som er ca. et halvt år gammelt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ca 2/3 av hva det koster for et tilsvarende nytt oppsett i dag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ca 2/3 av hva det koster for et tilsvarende nytt oppsett i dag. Ca 4000 er muligens en grei pris for oppsettet ditt , men personlig hadde jeg nok ikke gitt mer en ca 3000. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er stor forskjell på "selges så for som mulig" og "venter til jeg får en god pris". Det er på hver sin side av skalaen og kan avgjøre om du får 1500 for den i morgen eller 4000 for den om to uker (eller mer). Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 hva mener dere jeg kan få for den hvis jeg er tolmodig og venter da? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) I prinsippet går verdien ned, fra du kjøpte den. Slik om du venter 2 uker/ mot 2 måneder kan verdien synke ennå mere. Men husk når de første Apple/PC kom, så ville de vært dyre å kjøpe brukt i dag. Så du bør nok starte en budrunde, mellom 3000-4500 kr kansje en muligens pris er. Husk å rens maskinen for støv, sørg for at kabinnetet ser bra ut, omtrent som ny. Bytt med en ny harddisk eventuelt en bedre strømforsyning. (når harddisken bare er et halv år gammel så er det ikke stort problem, men noe større en 250 GB tror jeg de fleste foretrekker. Er bios batteriet over 2 år gammelt, eller nærmere så kanskje en ide å bytte det også. Husk også å legg ved en del bilder, informasjon (teknisk) så vil et salg gå lettere som regel. Å ha kviteringer lett tilgjenglig for kjøperen ved sending er en fordel. Endret 4. mai 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå