Suic Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) First i was like: But then i lol'd Du må trykke på smiley'sa btw Endret 4. mai 2010 av aR_ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer. Jeg får gratis filmer hver dag, dog. Ikke lovlig, selvsagt. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Takktakk Jaaa, men denne har ikke kommet ut enda Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Den er oppe på en viss torrentside som er ganske så kjent, da. Skal ikke nevne navn. ( Nå skal ikke jeg ødelegge humøret ditt, jeg sier forsatt gratulerer for å få filmen, selv etter tilbudet ble fjernet. ) Endret 4. mai 2010 av Romis Lenke til kommentar
Suic Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke ødelegg gleden nå daaa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå får nesten noen andre gratulere gutten! ( Eller jenta ) Det er ikke hver dag du vinner en konkurranse som ikke eksisterer lenger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 CONGRATZ BROOOO! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Tror jeg også skal lage ny tråd for hver film jeg skaffer meg . Lenke til kommentar
Suic Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Fikk den i posten i dag Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Faktisk med ordentlig cover og greier, hadde nesten forventa meg en sånn liten papplomme Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Faktisk med ordentlig cover og greier, hadde nesten forventa meg en sånn liten papplomme og en hvit cd med filmen på (piratkopiert) ? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Faktisk med ordentlig cover og greier, hadde nesten forventa meg en sånn liten papplomme og en hvit cd med filmen på (piratkopiert) ? Nei, men det kunne vært seriøst selv med papplomme... Da vi var i ferie i Danmark en sommer så hadde de en kampanje på en av bensinstasjon-kjedene som gjorde at man fikk en film hver gang man tanka for mer enn x antall kroner/liter. De hadde enkelt cover i papplomme (men nesten vanlig cover printa på, dog i kvadratformat) og dvd med vanlig trykk. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Faktisk med ordentlig cover og greier, hadde nesten forventa meg en sånn liten papplomme og en hvit cd med filmen på (piratkopiert) ? Nei, men det kunne vært seriøst selv med papplomme... Da vi var i ferie i Danmark en sommer så hadde de en kampanje på en av bensinstasjon-kjedene som gjorde at man fikk en film hver gang man tanka for mer enn x antall kroner/liter. De hadde enkelt cover i papplomme (men nesten vanlig cover printa på, dog i kvadratformat) og dvd med vanlig trykk. det var ment som en spøk ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå