Gå til innhold

Graaaaaatis film! :D

Suic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er oppe på en viss torrentside som er ganske så kjent, da. Skal ikke nevne navn.

( Nå skal ikke jeg ødelegge humøret ditt, jeg sier forsatt gratulerer for å få filmen, selv etter tilbudet ble fjernet. :) )

Endret av Romis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Faktisk med ordentlig cover og greier, hadde nesten forventa meg en sånn liten papplomme

og en hvit cd med filmen på (piratkopiert) :p ?

Nei, men det kunne vært seriøst selv med papplomme... Da vi var i ferie i Danmark en sommer så hadde de en kampanje på en av bensinstasjon-kjedene som gjorde at man fikk en film hver gang man tanka for mer enn x antall kroner/liter. De hadde enkelt cover i papplomme (men nesten vanlig cover printa på, dog i kvadratformat) og dvd med vanlig trykk.

Lenke til kommentar

Faktisk med ordentlig cover og greier, hadde nesten forventa meg en sånn liten papplomme

og en hvit cd med filmen på (piratkopiert) :p ?

Nei, men det kunne vært seriøst selv med papplomme... Da vi var i ferie i Danmark en sommer så hadde de en kampanje på en av bensinstasjon-kjedene som gjorde at man fikk en film hver gang man tanka for mer enn x antall kroner/liter. De hadde enkelt cover i papplomme (men nesten vanlig cover printa på, dog i kvadratformat) og dvd med vanlig trykk.

det var ment som en spøk ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...