Gå til innhold

Problemer med hd led

Anbefalte innlegg

Jeg har et chieftec kabinett og et msi neo2 hoved kort

problemet er at når jeg monterer hd lyset så funker det ikke som det skal jeg er 110% sikker på at den er rett og lyset er ikke ødelagt

lyset blinker ikke i takt med harddisken det står bare og blinker svakt med 2 sek mellomrom hva er galt :shrug:

det er bestandig 2 sek mellomrom for hver gang det blinker uansett om jeg derfagmenterer eller tar en hdd test

jeg kjører diskene i rain 0 hvis det skulle hvere til noe hjelp.

jeg har ikke montert kontakten feil 100% sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om du har koblet den på rett sted på hk'et kan det være du har byttet om polene, dvs "snu" kontakta og sett den andre veien.

[edit] om dette er feilen burde den seff ikke lyst i det hele tatt, men er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Noen hovedkort har flere utganger for HDD-leds. Prøv å se at du faktisk har koblet den til rett plugg, ikke bare med rett polaritet.

jepps riktig dette, på mitt asus kort kune jeg ikke koble på hd_led eller hva det het men ide_led som sier når en av ide enhetee jobber, men det gjelder vist bare for hardsken på primary master. Blir helt forvirret av dette, men så lenge det funker er jeg likeglad :smile:

Lenke til kommentar
vel.....e du døv siden du like å se på HD-led-en hele tiå? eg har glemt ut hvilken farge led-en min har.........

Tror HD-LED kommer som standard som gul i Chieftec towerne. Er forsovet ikke alle som har et treskeværk inne i maskina heller da. Og den er fin å ha hvis du er i tvil om noe skjer i et støydempa system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...