Bjarnemann Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Angående brødskjæremaskinene. (til dem som ikke vet det) Det er en skuffe nederst der alle skalkene faller ned. Dra ut den skuffen, og du kan finne store mengder skalker. Veldig kjekt om man er i byen uten penger og blir sulten Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Denne idéen virkar veldigt interressant, og eg syns det er flott at du vil finna ut korleis uteliggerar verkeleg har det. Ønskjar deg all lykke og håpar du blir eit rikare menneske av dette. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tatt opp på NFF, søk det opp, ble en lang tråd Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Norsk Freakforum. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du burde tenke på at du må nesten se litt uteligger ut for å tjene penger. Ser du ut som en vanlig ungdom som bare tilfeldig sitter der for å tjene penger, vil ingen synes synd på deg og gi deg noe som helst. Synes også det var mange gode tips her. Litt enig i det med å "ta" penger fra ekte uteliggere, men da kan du jo gi noe tilbake i etterkant eventuelt, som nevnt. Skulle tro flere her hadde prøvd noe lignende, siden det var så mange gode tips Er det lovlig å ta skalkene i brødmaskinen da? Du er tross alt inne i en butikk, og må vel betale for disse skalkene også? Man kan ikke bare gå å ta mat i en butikk på den måten... Og dusj og vask er enkelt, bare ta en kattevask på et gratis toalett. Litt vann under armene og i ansiktet og håret, så er du helt god igjen Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Tror ikke de skal selge de skalkene videre Jeg har ihvertfall aldri fått bråk for det Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) jeg skal også prøve meg på Bear Grylls kanskje 1 uke eller mindre ta med kamera og egen TVserie og legg det ut på bloggen eller send til tv2 :)haha det skal jeg ta med kamera og kose meg ute i naturen Endret 21. mai 2010 av makemelove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå