DevN Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei. Paint og Windows Media Player: Når jeg tar et "screenshot" (med printscreen) fra en film som går i Windows Media Player og limer inn i Paint, fortsetter filmen i Paint, hvordan unngår man dette? Jeg har behov for å ta et screenshot i Windows Media Player fra en ".avi-film", men har ikke funnet ut hvordan. Takk for all hjelp! NB: Har prøvd med CyberLink PowerDVD og DivX Player 2.1 uten noen forskjell. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 I powerDVD kan du bare gå inn på "-->innstillinger-->ta skjermbilder" og hake av for det du ønsker. Så kan du bare trykke "c" når du vil ta skjermbilde. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Takk muffin... Det virket bare å trykke "c" uten å gjøre noen innstillinger. Men hva med filmene som ikke kan kjøres i PowerDVD? Alle kan vel ikke kjøres i det, kan de vel? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Takk muffin...Det virket bare å trykke "c" uten å gjøre noen innstillinger. Men hva med filmene som ikke kan kjøres i PowerDVD? Alle kan vel ikke kjøres i det, kan de vel? Jo, alle kan spilles av. Så lenge du har riktig codec Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Deaktiver maskinvareakselrasjon... Gjøres under options --> performance i WMP Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Men hvordan tar man screenshot i Media Player da? Det vill jeg også vite. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Imoxness: Ey! ikke stjel avataren min Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Men hvordan tar man screenshot i Media Player da? Det vill jeg også vite. Skru av maskinvareakselerasjon, fyr opp filmen, trykk PrtScr ! PS: husk å skru på maskinvareakselerasjonen igjen før du begynner å spille, ellers vil du nok få problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå