Airmister Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei. Jeg har nettopp fått gode råd fra dere om selvbyggersett for å kjøre Adobe CS5 Master Collection. Men jeg skal ha en bærbar også, som hovedsaklig skal kjøre Photoshop og Dreamweaver CS5. Har fått et godt tilbud på denne bærbare, og så lurer jeg på om det kan være en grei maskin som oppfyller mine behov. Noen som har erfaring med denne? Tusen takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Helt grei maskin til ditt bruk. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når det først er 17 tommers skjerm ville jeg hatt bedre oppløsning på skjermen. ville gått for 1920*1200. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når det først er 17 tommers skjerm ville jeg hatt bedre oppløsning på skjermen. ville gått for 1920*1200. Til bruk for fotoredigering - enig. Til lesing av websider - uenig Lenke til kommentar
Airmister Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Ok. Takk for svar. Hva er fordelen med å ha en skjerm med 1920*1200? Av det jeg har funnet ut til nå må jeg ganske mye opp i pris for å få det til... Finner bare Multicom som har 1920*1200 på 17", og da blir prisen høyere med samme spec ellers. Noen forslag? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) 1920 x 1200 begynner å bli sjeldent nå, 1920 x 1080 (HD) er mye vanligere. Fordelen med høy oppløsning er akkurat det - høy oppløsning. Mer detaljer på bildene, skarpere. Og større arbeidsflate. Men egentlig, hvis du er seriøst innstillt til Photoshop-bruk og fotoredigering, så er en god ekstern skjerm tingen, og da er det det samme hvilken skjerm laptop'en har. Endret 4. mai 2010 av thomit Lenke til kommentar
Airmister Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Ok. Ja, jeg driver jo en del med fotoredigering, og det utstyret jeg har hatt til nå har vært helt greit å jobbe med. Jeg kommer uansett til å kjøpe meg en ganske bra stasjonær pc med stor skjerm og kraftig skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå