Joananas Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Denne semi-oppfølgeren sparker hardt ifra. Les mer Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kommer dette til Super Nintendo? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Irriterende, Spaceworld og Elkjøp kunne melde at slippdatoen er flyttet til 5. mai istedet for 30. april. Jeg har ventet i flere måneder allerede så.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skal kjøpes når kompisen min kommer på besøk! Skal denge han herifra til månen med T Hawk Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Skal kjøpes når kompisen min kommer på besøk! Skal denge han herifra til månen med T Hawk Pøh, T. Hawk er ubalansert Endret 4. mai 2010 av Joananas Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dere har vel en slik en? Kjøpte min i februar i fjor Må ha arcade stick vettø. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja fy faen. Jeg sliter som faen med vanlig kontroller... må vel kanskje investers i pad. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skal de dra samme dustetrikset som på resten av streetfighter-spillene nå? Street Fighter II - The World Warrior Street Fighter II - Champion Edition Street Fighter II Turbo Super Street Fighter II Super Street Fighter II Turbo Hyper Street Fighter II Har jeg glemt noen? Tok jo helt av med de latterlig mange versjonene. AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Nei, det kommer bare 1 og det er denne. Jeg holder meg oppdatert på shoryuken.com , USA's største communityside. Det har Ono (capcom-sjefen) selv sagt i intervjuer. De følte SF4 trengte en overhaling og flere characters fra de gamle spillene som fansen har mast om siden det kom ut. SF3 har fått en god del chars over, bl.a. Det kom på arcademaskiner i Japan for et par mnd siden, der er det fremdeles et stort fighting game community med skyhøye skills. Alle har jo fått en ny Ultra combo også, så de som bare hadde ranged ultra har en melee-ultra og motsatt nå. Ryu har f.eks. en Metsu Shoryuken i tillegg til Metsu Hadoken, som krever helt andre setups for å bruke trygt. Det faktisk ganske stor forskjell på de forskjellige SF2-versjonene også, de har helt unike super moves og det ble addet nye og fjernet gamle characters hele veien. Både Japan og USA har et svært miljø som fortsatt spiller mot hverandre i fysiske tournaments (ikke bare online). Vi har bl.a. Evolution-turneringen i Las Vegas hvert år, ifjor hadde de over 1000 deltakere, og der er det BARE forskjellige fighting spill. Inkludert noen stjerner som ble flydd over fra Japan, som vant hele driten og 6000 dollar Her er finalekampen mellom Justin Wong (USA) og Daigo Umehara (Japan) http://www.youtube.com/watch?v=UvFTQCkH-Zw og en legendarisk video fra evo2004 mellom de to samme spillerne, fra SF3 finalen. Sjekk publikums reaksjon på Daigo (Ken) sin parry, som er nærmest superhuman reaksjon. Parry i SF3 er ikke bare å holde stikka bakover, men å raskt time fwd-back på hver treff så man ikke tar noe damage. Vanlig block tar litt chip damage, da hadde han dødd. http://www.youtube.com/watch?v=KS7hkwbKmBM Jeg skal RETT på gamestop og kjøpe SSF4 etter jobb idag, og begynne å trene med Ibuki Endret 5. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sjekk ut http://round1ko.com/forum/showthread.php?t=637 Norsk fighting community som har en 2 dagers event slutten av mai. SSF4,Tekken 6, SF HD remix og mer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var mye der for et års tid siden og postet, men så turte jeg aldri treffe folk i turneringer så jeg slutta å poste Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Var mye der for et års tid siden og postet, men så turte jeg aldri treffe folk i turneringer så jeg slutta å poste Ja, vi street fighter folk er farlige typer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er vel mere det at man ikke føler man har skills nok. Men skal se om jeg kommer meg tilbake dit igjen iløpet av helga. Lenke til kommentar
Noldus1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 er det noen her som har blitt slått av dama si eller? Det har jeg.. menmen. kvinner er jo fantastiske. dritbra anmeldelse forresten! digget spillet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg får nok deng til helga når kompisen min kommer nedover. Alkohol og spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg