Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp meg å forstå han.. Hva vil han?

Gjest missy

Anbefalte innlegg

Gjest missy

Har datet en gutt i 2 mnd nå! Han er 30 og jeg er 24. I begynnelsen gikk det litt fram og tilbake. Han var veldig tiltrukket av meg, men var usikker på om vi hadde kjemi. Jeg på min side følte jeg ble vurdert og klarte ikke å være meg selv(og så ble det litt klein stemning av og til). Han er kamerat av min fetter, og jeg har likt han på avstand en måned før min fetter presenterte oss. Derfor var jeg nok litt ekstra spent de første gangene. Han er opptatt av at evt kjæreste han får nå skal være veldig riktig, og ikke bare noen han er sammen med i 2 år sier han. Som sagt gikk det litt dårlig i begynnelsen. Han sa på et tidspunkt at han ikke trodde vi kom til å kommunisere noe bedre etterhvert heller, men jeg VISSTE jo at dette kun kom av at jeg var nervøs, og følte jeg var på audition. Men likvel vil jeg ikke tvinge noen til å date meg, så jeg sa jeg respekterte han hvis d var slik han følte det. Han sa han trengte helgen å tenke på for å se hvor han landet. Da vi møttes etter helgen ville han fortsette å date meg. Han skjønte min situasjon, og faktisk etter dette har jeg klart å være helt rolig og mer meg selv. Han sier også at han føler jeg er mer avslappet, og at det som var et problem før ikke lenger er det. Han sier han er VELDIG tiltrukket av meg (og motsatt), og vi har nå en fin kjemi sammen, så nå er det bare å bli bedre kjent og kjenne på magefølelsen sier han.Han dater BARE meg. det sier han uten at jeg spør, og jeg er heller ikke redd for dette. Men så klarer jeg ikke å ta det med ro heller. Han foreslår at vi skal møtes, ber meg på teater(med vennene sine), kino, middag, og jeg foreslår jo også at vi skal møtes-like ofte som han. Men likevel er jeg så lei meg fordi han skriver sjeldent meldigner til meg. Vi var ute å spiste på fredag kveld. Jeg skulle utenbys på lørdag i et selskap og hintet litt spøkefult at jeg virkelig håpte han sendte en mld når han skulle ut neste kveld. Dette gjorde han ikke.Sendte jo ingen jeg heller, men jg mener det er HAN som har utrykket tvil tidligere og han kunne godt sendt en melding. Istedet fikk jeg melding søndag morgen hvor han skrev at han glemte å skrive mld til meg,og hverdagslige ting som at han skulle på dugnad nå og hvordan selskapet hadde vært osv. Vi var sammen søndag kveld, og da sa han at han hadde tenkt på å sende melding 100 ganger, men aldri fikk gjort det. Det er ikke bare det men f.eks så er det tirsdag idag og jeg har ikke fått noen melding fra han siden han var her på søndag. Jeg har heller ikke sendt da. Det skal sies at han aldri har sendt mange meldinger, og når han gjør det kan det godt være koselige meldinger. Hvis jeg skriver til han svarer han alltid, og hvis jeg skriver noe koselig svarer han koselig igjen. Men likevel. Jeg vil så GJERNE ha han. Jeg vet vi er i en kritisk fase nå så vil ikke gjøre noe dumt og presse han. Hva er taktisk lurest å gjøre? skal jeg kreve mer av han? Og føler dere dette er et dårlig tegn? Vi har det kjempekoselig når vi er sammen. Men det er jo en gang slik at det har vært HAN som har vært usikker,derfor vil jeg for all del -mer enn noen gang- ikke "mase" på han.(og det gjør jeg heller ikke) Takknemlig for råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Missy

Det skal sies at vi har en avtale nå på onsdag, og avtale på søndag at vi skulle meldes i forkant av den avtalen. Men likevel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...