Bobbylove Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/04/nyheter/sos_rasisme/medlemsjuks/medlemsrot/statsstotte/11559309/ Husker dette ble diskutert for en stund siden. Det jeg lurer på er, hvordan finner jeg ut om jeg er medlem? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Sende mail og spør? (Og håpe på at de ikke i samme slengen melder inn deg og hele familien din). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Vi har desverre et utall eksempler etterhvert på at systemet med "egenmelding" av medlemstall ikke fungerer etter hensikten. På den annen side er det ikke så mange andre måter å gjøre det på. Å tvinge organisasjonene til å navngi sine medlemmer ville åpne for overvåkning på politisk eller annet grunnlag. Geir Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Og da bunner det ut i to løsninger for å hindre slikt, enten må organisasjonene ha åpne lister, slik Geir påpeker kan få litt diskutable konsekvenser, eller så må man kutte støtte til politiske organisasjoner, slik at man ikke lenger kan bedrive drift basert på falske medlemstall. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Sende mail og spør? (Og håpe på at de ikke i samme slengen melder inn deg og hele familien din). Det er nettopp det, er litt skeptisk til å ta kontakt. Ikke bare pga av det men også fordi jeg ikke ville stolt på et nei. Så det er ingen offentlige lister nei. Kjedelig. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Minner om statskirken dette her Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 For en mange år siden ble jeg frivillig vervet inn i SOS rasisme, dette kostet 10 kr eller noe i den duren. Fortsatte å få medlemsinformasjon i flere år, selv om jeg ikke fortsatte å betale medlemsavgift. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 det kalles svindel!!!! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Minner om statskirken dette her Tenkte akkurat det samme. Har ihvertfall planer om å melde meg ut når jeg fyller 18. Lureri :\ Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/05/nyheter/sos_rasisme/innenriks/medlemsrot/11577222/ Hvis ikke dette ikke blir etterforsket ordentlig å eventuelt får konsekvenser... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Kan man enda være medlem der uten å få ting i posten? Aldri meldt meg inn men hadde vært gøy å vite om jeg hadde vært det. Noen må da ha lister her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå