Gå til innhold

Starte med WoW igjen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, jeg har akkurat starta jeg, og blåst igjennom alle camps med min "emo", holder nå på med kurz-rep og reps i eotn. Jeg synes det er riktig så festlig og passer fint for folk som bare vil spille nå og da. Siden det ikke er dette jaget etter gear hele tiden. Ikke er det konstant jag etter pots, elexirs og liknende heller. Jeg liker det i alle fall og at man kan respecce når man måtte ønske, uten at det koster skjorta.

Lenke til kommentar

Herregud, hvordan har du klart det? Det er da ikke SÅ mye å foreta seg? Joda, farming etter destroyer cores for å få lava gloves er sikkert kult, men det er ikke nødvendig, da eneste forskjellen på de og normal armour er at de ser tøffe ut og at du derfor kan flashe e-penisen din og si at du har farma cores til du spyr. :p

I WoW er det dog værre, der får du grisebank av det bleike nerdetrynet som ikke har gjort annet enn å farme items.

Lenke til kommentar

De gamle spillene har ikke blitt oppgradert i noe særlig grad så du kan fint bare fortsette med den gamle karakteren din.

Det er innført endel endringer sånn som dual spec som koster 1000gold ved level 40. Det muliggjør at du kan ha to specs med tilhørende spells og armor som du kan bytte imellom ved behov, veldig nyttig for noen klasser mens andre klasser igjen ikke vil ha behovet.

De har også tunet spells på endel klasser, men det er ikke en del av de nye funksjonene som du kaller det.

I tillegg har de prøvd å lage ett bedre system for køsystemet i dungeons, men spør du meg så funker dette nesten mot sin hensikt, og for meg så er det nesten med på å ødelegge spillet da det for tiden er nesten umulig å kjøre low level dungeons uten å vente flere timer på å få en gruppe.

Alle ting som tilhører Wotlk vil du ikke oppleve som nye siden du aldri har sett dem før så de går jeg ikke inn på her.

Overhode ikke, kommer helt ann på battlegroup (realm) personelig har jeg instant inv som tank og healer mens ca. 2 min ventetid som dps. Kul Tiras EU

Lenke til kommentar

Ja sliter ikke akkurat selv så fælt på altsa mine til og med som dps. 5min kanskje opptil 10min, men som noen sa her, så kunne det ta lengre tid å finne folka før, men siden du kan surre med alt annet nå og faktisk queste i mellomtiden og ikke stå i byen og spamme chat så er det winwin :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...