Gå til innhold

32" LCD til under 5000 - hjelp

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe en 32" til å ha på rommet mitt, jeg skal også kanskje slenge med en ps3 i kjøpet. Så problemet mitt er da, hva slags tv skal jeg kjøpe som gir et godt bilde men samtidig ikke koster for mye? Jeg vil helst ha et skarp bilde når jeg spiller, er vant til å spille på pc fra før.

Er det verdt å kjøpe en 32" med full HD? Jeg sitter ca 1,5M fra tv'n.

Har sett på disse:

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-fra-32-til-39/LE32B355WXXE/samsung-32-lcd-tv?Selected=Specifications#tProductTabcontent

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-fra-32-til-39/KDL32BX300AEP/sony-32-lcd-tv

Fler forslag hadde hjulpet - helst fra elkjøp

MVH Cr1mson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se er en av forskjellene på de to du linker til at Sonyen har 2x10W lyd, mens Samsungen har bare 2x3W. Samsungs billigste TV-er har pleid å ha elendig lyd, dersom de ikke har bedret dette i det siste og du ikke skal koble til ekstra lydanlegg kan det være verdt å ta hensyn til.

Lenke til kommentar

Når det står f. eks "Integrert mottaker for det digitale bakkenettet" Hva vil det si? Kan jeg se på tv-kanaler uten å ha en sånn boks man måtte ha før? eller trenger jeg ikke koble meg til noen ledninger?

Takker for svar

Lenke til kommentar

Du må koble TV-en til en antenne, men så vil TV-en ta inn NRK uten ekstrautstyr. Skal du ha kanalene RiksTV selger, må du i tillegg kjøpe en CAM som er en slags kortleser som stikkes i en åpning i TV-en. Så du slipper en ekstern boks, og ekstra fjernkontroll.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...