andeham Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det har vært mye frem og tilbake med Polaroid de siste årene. Men nå kommer Polaroid 300. Les mer Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Må si den ligner veldig på Fuji Instax Mini 7S. Ellers er det veldig gledelig å se så "billig" film. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Må si den ligner veldig på Fuji Instax Mini 7S. Ellers er det veldig gledelig å se så "billig" film. Er jo logisk at prisen skal være lavere når filmen er mye mindre.. Forøvrig veldig stygt kamera. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bare å dra ned hit til Køben =333&tx_ttnews[backPid]=18&cHash=30a4defd73"]og kjøpe brukt, vel! Ellers - morsomt at selv pressebildet av kameraet har blasse farger.. Lenke til kommentar
onle Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis den er helt lik Instax Mini'en så er filmen mye mindre enn "vanlig" polaroid, de kommer i kredittkortstørrelser. Jeg har en sånn fra Hong Kong. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis den er helt lik Instax Mini'en så er filmen mye mindre enn "vanlig" polaroid, de kommer i kredittkortstørrelser. Jeg har en sånn fra Hong Kong. Kunne spart deg for den kommentaren om du faktisk hadde lest artikkelen Fotopapiret som kommer ut av kameraet er i farger har en størrelse som et visittkort. Muligens litt for lite for noen. Lenke til kommentar
onle Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, jeg leser tydeligvis bare overskriften og ser på bildene. Lenke til kommentar
manmachine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 wuut? sprøtt at de kopierer Instax'en slik da! Lenke til kommentar
larnsgr Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Grunnen til at det ligner på et Instax mini 7S er fordi det ér et Instax mini 7S, bare med annen merkelapp. Her er noen bilder av filmkassett: Film: Legg merke til at de er helt like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg