Slettet-YGj9hz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det finnes utallige mange lister om tidenes beste spill, så hvorfor ikke lage en ny en? Post det spillet du synes er tidenes beste. Når jeg får nok spill skal jeg lage en avstemning over de 10 mest valgte spillene å lage en avstemning for å lage en konkret top 10 liste ? # Du kan selvsagt poste flere spill ! Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De Beste spillene jeg vet om er: :!: Call of Duty MW 2 Left 4 Dead Zelda: TP (WII) Lenke til kommentar
alexank Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 - Heroes Might and Magic - Premier manager 97 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Batman: Arkham Asylum. Delvis fordi jeg digger Batman, delvis fordi det er et sinnsykt bra spill. Lenke til kommentar
sib Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Secret of Mana The Legend of Zelda - Ocarina of Time Secret of Mana (SNES) er bare helt rått. Desidert mitt favorittspill gjennom tidene. Good times! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Oblivion, Mass effect, Fallout og selvsagt, verdens tredjemest solgte spill, StarCraft! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 - Battlefield 2 - Fallout 3 - Oblivion - Mass Effect - GTA Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 er det ikke allerede en om det beste spille aleredet? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er det med dere og nye spill? Husker dere ikke de gode gamle spillene? Alone in the dark, Worms, super mario, Kings field osv? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Klart vi husker sene kvelder som ofte ble til tidlig morgen med spill som Ant Attack, Giana Sisters, Bruce Lee, Jumpman og Commando, men jeg syntes Arkham Asylum er hakket bedre. Historien er bedre, grafikken bedre, lyden bedre, kontrollene bedre, spillbarheten bedre og så videre. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det finnes utallige mange lister om tidenes beste spill, så hvorfor ikke lage en ny en? Vel, du svarte her egentlig på ditt eget spørsmål. Fordi det allerede finnes tråder for det Skulle man mot formodning ikke finne en eneste tråd om emnet så send meg en PM. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg