fjarle Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Swype i ti millioner telefoner innen 2011. Les mer Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hehe, Apple... Liker ikke dele med andre Men må prøve dette her, hørtes festlig ut. Har støtte for det på Hero'n min som kjører Slide. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 vill dette komme til symbain telefoner også? Lenke til kommentar
2new Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har de norske Samsungs Omnia II telefonene Swype ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dette er det samme som slideIT som en finner i android marked? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 2new: Ble litt i tvil om dette, så jeg tok en titt på testeksemplaret vårt, uten å finne menyvalget for det. Stig-Ove Langö i Samsung bekrefter at den norske utgaven av Omnia II ikke har støtte for teknologien. Vi spurte ikke hvilke områder den fins i, så det er vi fortsatt litt usikre på. Det skal likevel ha vært den første mobilen med Swype - i det markedet der det hører til standard firmware kjeLL//: Foreløpig var det mye som virket litt ullent omkring dette - men Nokia nevnes konkret som aktører som støtter teknologien, så jeg vil tro det dukker opp der før eller siden. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er helt likt slideIT ja men Swype støtter ikke norsk. Dette er det samme som slideIT som en finner i android marked? Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes Swype fungerer litt bedre enn slideIT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg