Gå til innhold

Anthony Annan - den store "syndebukken"

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på en holding hvor man kjemper om ball, fremfor å kun gå inn for å sabotere spillet.

For meg er det likegyldig om man faktisk holder i trøyen eller ikke. Annan skjermer ikke ball, men står som en tulling og hindrer folk å bevege seg innenfor boksen. Et bedre alternativ for Rush ville selvsagt være å stå på første stolpe hvor han kunne stusset (samme med Aarøy). Da ville Annan funksjon vært minimal.

Litt tilpasningsdyktig må spissene også være..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo så latterlig av kommentatorene i TV2. Innlegget rekker ikke engang å komme inn i feltet før Frode Olsen roper "STRAFFEEEE!". Hvor mange ganger har ikke Steffen Iversen blitt holdt igjen i drakta uten at de gidder å vise reprisen engang.

Litt off-topic, men ja herregud! Frode Olsen har ingenting som kommentator å gjøre. Trodde aldri at jeg skulle savne Alsaker under en kamp ...

Lenke til kommentar

Alsaker elsker jo RBK. Gjør ikke annet enn å skryte av dem, uansett.

Det er vel kanskje ikke så rart at man skryter av det beste laget i Norge?

Sånn mer relatert til topic:

Det er vel en grunn til at Annan ble kåret til Rosenborgs beste spiller, sesongen 2009 ...

Lenke til kommentar

Håper alle Annan-haterne så kampen i dag. Rett og slett en klassespiller!

Enig. Annan spilte en kjempekamp. Etter min mening var han banens beste spiller i går.

Annen scorer ikke mål i år. Jeg gjør som Rasmus og setter 100kr på det :) ..hadde dog blitt meget fattig om jeg måtte gi 1kr per gang han vinner igjen ballen når motstanderen angriper :)

Lenke til kommentar

Alsaker elsker jo RBK. Gjør ikke annet enn å skryte av dem, uansett.

Det er vel kanskje ikke så rart at man skryter av det beste laget i Norge?

Det er vell der problemet ligger, når en ny kamp spilles er begge lag i utgangspunktet like gode. Man skal ikke favorisere hvis man er kommentator vet du..

Håper alle Annan-haterne så kampen i dag. Rett og slett en klassespiller!

Enig. Annan spilte en kjempekamp. Etter min mening var han banens beste spiller i går.

Han ble banens beste spiller i VG ihvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er vell der problemet ligger, når en ny kamp spilles er begge lag i utgangspunktet like gode. Man skal ikke favorisere hvis man er kommentator vet du..

Selvsagt, men selv TV-kommentatore er bare mennesker ... Dessuten så kan ikke jeg se at Alsaker er den som holder med Rosenborg akkurat, snarere tvert om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo fordi han suger balle på skudd da :)

Men så er han jo en defensiv spiller og da. Men målet kommer vel etter hvert det og da.

pppfpffft!

Hadde et fantastisk skudd mot Hønefoss :dribble:

Det stemmer det. Ble sjokkert over det skuddet jeg. Var faktisk litt bra det :)

Synd det ikke gikk inn da. Synes Annan fortjener en scoring nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...