ZoLaMont Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hei som mange andre zepto eiere, så har jeg opplevd mye tull og fanteri fra min laptop (znote 6324W) nå har ikke min helt tatt kvelden enda, og den fungerer faktisk helt prikkfritt så lenge den blir avkjølt godt nok. Bruker nå en kabinettvifte fra min stasjonære plassert direkte over kjøleren. Jeg har åpnet den slik at jeg får tilgang til den originale kjølevifta, som for øvrig ikke virker lengre. Ny original vifte ankom fra Kina i går. Den fungerer utmerket. Hva finner man ikke på Ebay? Men uansett, så har av og på-kobling av tastaturet ført til at dette ikke virker lengre, brudd i kabel.. Derfor er mitt spørsmål, om noen av dere som har eid en zepto kanskje har et slikt tastatur liggende. Jeg ville i så fall være interessert i å få fatt på et. Har også fundert på å bygge meg en liten lanbox ut av hardwaren i zeptoen. Endret 11. mai 2010 av ZoLaMont Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen som har en ødelagt og gammel ZEPTO Znote 6xx4 liggende? mvh sta Zepto eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå