logicfail Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg ønsker å gå ned i vekt og lurer på hvor mange MAKS karbohydrater jeg bør prøve å holde meg unna. Sånne super lavkarbo klarer jeg ikke, det blir for ekstremt,. Men for å gå ned sånn passe fort ned i vekt så lurer jeg på hvor mange jeg bør begrense meg til! Takk! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Spis normalt, men vær i underskudd. Tren i tillegg. Gi faen i dietter. Lenke til kommentar
blahrg Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bare tull med dietter, kroppen trenger næring for å forbrenne fett. Ellers risikerer du å bare svi bort muskelmasse og sitte igjen med et overskudd av fett. Du blir kanskje lett som en fjær, men du blir en pudding uten muskler. Støtter den over, spis normalt men hold det litt i underskudd på kalorier, og minst mulig kjappe karbohydrater. Lenke til kommentar
logicfail Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Det dere begge skriver, vitner om uvitenhet. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Spis normalt, men vær i underskudd. Tren i tillegg. Gi faen i dietter. Helt enig! Du kan spise hva du vil på deff. Det er mengden det kommer an på. Det dere begge skriver, vitner om uvitenhet. Ok, kan du utdype dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå