Gå til innhold

VM-konkurranse på jobben


Anbefalte innlegg

Hepphepp,

 

vi tenkte vi skulle ha en sånn konkurranse på jobben om fotball-vm hvor vi kan gjøre noe moro ut av hvem som vinner hver pulje og hvem som vinner og taper kamper og sånne ting, og hvor man spiller mot de andre på jobben, ikke nødvendigvis alle andre man ikke kjenner. Er det noen som vet om en nettside som ordner sånne ting? Har hatt noe excel-greier tidligere men det er ganske mye jobb for de som arrangerer...

 

 

- H

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepphepp,

 

vi tenkte vi skulle ha en sånn konkurranse på jobben om fotball-vm hvor vi kan gjøre noe moro ut av hvem som vinner hver pulje og hvem som vinner og taper kamper og sånne ting, og hvor man spiller mot de andre på jobben, ikke nødvendigvis alle andre man ikke kjenner. Er det noen som vet om en nettside som ordner sånne ting? Har hatt noe excel-greier tidligere men det er ganske mye jobb for de som arrangerer...

 

 

- H

Tok en titt for deg, men er litt vanskelig å vite hva som kan fungere best siden jeg ikke aner hvor mange dere er etc. http://www.officefootballpool.com/lp_world_cup.cfm kan i allefall gjøre jobben for dere, men vet ikke om du ville ha noe gratis eller ei.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å google litt selv også men fant egentlig ingenting, så den du sendte skal jeg sjekke ut! Det gjør ikke noe om det koster en liten slant men bør ikke være for dyrt. Noen andre som vet om eventuelle alternativer? Stemmer det at VG og Dagbladet har sånne konkurraner eller husker jeg feil? Vet de har noe sånn manager-greier ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...