Araho Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, den formuleringen tenkte jeg ikke over ^^ var vel heller småstein under skoene når de gikk oppå Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Heeelt sikker på at det ikke var småstein i bøsjen? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det finner vi heldigvis aldri ut Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 1. finn ett kamera 2. finn en kopp 3. lag en mannlig versjon av 2girls1cup Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Du glemte: 4. Finn en god kamerat. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg og noen kompisser bæsjet i en plastikkposte, tømte oppi papir og tennveske og gikk og la det på ei trapp (nabotrappa vel og merke. Trappa var i betong) og tente på. Eieren kom ut, og begynte og tråkke på posten. Bæsjen sprutet til alle kanter og flammene var store. Etterhvert kom jo politiet, men bikje og greier. to av oss rakk ikke og komme seg inn i huset igjen, og måtte finne på en random unnskyldning til og være så sen ute, og bikja måtte lukta på hendene deres. Tror ikke den hunden var i sitt ess, siden den luktet ingenting. End of story.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Legg en klatt midt i dusjen og trokk i den! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Du glemte: 4. Finn en god kamerat. Jeg gikk egentlig ut i fra trådstarters innlegg at han hadde flere venner som kunne være potensielle "lekekamerater" i en slik setting, da han nettopp nevner at han har diskutert dette med flere. Lenke til kommentar
Skurdalen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Mange gode historier og forslag her Og til dere som foreslår do og sier det er uhygienisk og ulovlig, jeg kommer ikke til å gå rundt og drite overalt nå. Dette er bare en diskusjon for morroskyld Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tomt syltetøyglass -> bæsj -> skru på lokket -> pakk det inn -> gi det til noen i gave = Mye latter. Skjedde faktisk med en kamerat for mange mange år siden. Var på bursdagen hans, heldigvis var de ikke frekke nok til å gi gaven til han mens foreldrene var tilstede. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du var ikke tilfeldig i beito i helgen? Det var en som hadde tatt seg inn på hotell rommet til en kolega og driti i senga hans.. Det resulterte i en helgs gratis opphold for han og hele familien.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 1. finn ett kamera 2. finn en kopp 3. lag en mannlig versjon av 2girls1cup http://2guys1cup.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå