Gå til innhold

Morsomme steder å bæsje?

Skurdalen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen venner har hatt en diskusjon de siste dagene, der vi prøver å finne morsomme steder å bæsje. Vi har kommet med forslag som på puta til noen, midt i veien og i veska til noen. Men vi føler at det fortsatt er mange artige steder som vi ikke har kommet på. Og derfor denne tråden, er det noen som har noen forslag? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så syns jeg det morsomste er å bæsje i doen, da slipper man nemlig å bryte loven, spre smitte og utsette andre for ting som de ikke syns er spesielt morsomt. Som f.eks. en overraskelse på puta.

Hvis man under noen omstendigheter ikke har et toalett tilgjengelig får man prøve å finne et privat sted (skauen f.eks.). Hodeputa til en kamerat er riktignok privat, men det kan missforstås av grunner jeg ikke trenger å gå inn på.

Dog, skal du virkelig ha en morsom bæsje-opplevelse foreslår jeg trappa til ditt lokale politikammer. Bare tenk deg ansiktsuttrykket til de som evt. måtte seg deg, eller finne dine ekskrementer i etterkant!. Priceless.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alvorlig talt - dette er litt vel på kanten.

For et par år siden, da jeg gikk siste året på ungdomsskolen, var det mote blant noen av de mer idiotiske guttene å legge igjen "kabler" overalt. Jeg kan nevne jakkelommen til en av de upopulære guttene, under tribunen på idrettsdagen osv.

I tillegg var det tre av disse idiotene (som forøvrig gikk på samme fotballag som meg) at det kunne være morsomt å legge igjen et lite visittkort på bilen til moren min. De tok seg inn i fellesgarasjen i borettslaget en sen fredagskveld, gikk opp på panseret og la igjen en kabel der.

Det var ikke særlig lurt, med tanke på at de skrapet opp panseret. Jeg visste jo uten tvil hvem det var, og fortalte dette til politiet når de kom på døren. Mamma anmeldte hærverket, og vi regnet ikke med at noe mer ville skje annet enn at saken ble henlagt på grunn av bevisets stilling :roll:

Da skolen fant ut hva som hadde skjedd, var det ikke vanskelig å finne de skyldige - alle jentene og de normale guttene syntes jo at dette bare var ekstremt teit, og de ble kalt inn til rektor. Noen fikk flere dager med utvisning, alles foreldre ble informert på et oppvaskmøte med rektor, inspektør og elevrådsleder.

I tillegg ble de det gjaldt konfrontert med dette av politiet, og etter en stund så innrømte de det. Mamma var i møte med alle tre pluss deres foreldre tre eller fire ganger i konfliktrådet.

De lærte tydeligvis leksen til slutt, for det var siste gangen noen har prøvd seg på bæsje-stunt her i byen.

Vil anbefale deg og dine venner om å finne på litt mer modne måter å ha det artig på. Drikk rødsprit eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...