Gjest akas Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei! sliter med at føttene mine sovner når jeg ute å går. De sovner ikke hvis jeg går rolig men hvis jeg går litt på så sovner de. Spiller ingen rolle om jeg går på grus, asfalt eller i skauen. Har prøvd mange forskjellige sko uten hell. Noen som har noen råd til meg? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fysioterapeut/Lege kanskje? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvor gammel er du? Gjør det vondt? Forsvinner det med en gang du stopper? Lenke til kommentar
Gjest akas Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er 26 år. gjør ikke ekstremt vondt men er veldig ubehagelig. tar fra 3-5 minutter før det forsvinner, men har jeg først gått det på meg en gang kommer det veldig fort tilbake.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Dårlig blodsirkulasjon vil jeg tro er problemet og jeg vil ikke tro at sko har så mye med det å gjøre egentlig. Ta kontakt med fastlegen din med problemstillingen din og hør hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Gjest akas Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ok da gjør jeg det. takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er noe som heter intermittent claudication, som oppstår på bakgrunn av arteriosklerose (fettavleiringer som gjør blodårene trangere), men dette er ikke noe man tenker på i din alder (derfor jeg spurte om alder...). Jeg vil også anbefale deg å høre med fastlegen. Kom gjerne med svaret på problemet her når du har gjort så =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå