cppdude Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei, har sittet å tenkt litt på en sak...går nå automasjon (ingeniør), og la merke til at noen høgskoler, som f.eks HiN tilbyr nettbasert utdanning i div. Ingeniørfag. Om jeg i tillegg starter på et av kursene deres til høsten(1. år), samtidig som jeg fortsetter på automasjon(2. år) på fulltid, så vil jeg tro at jeg får godkjent så og si alle fagene jeg hadde fra første år automasjon (matte, fysikk, kjemi, grunnkurs IT/programmering, el-lære, elektronikk etc) for det nettbaserte kurset. Utenom rundt 2 fag(5 stp. hver) som må taes. Slik vil det også delvis være til neste år(2. år nettbasert, 3. år automasjon), da jeg enda har noen identiske fag som kan godskrives/godkjennes fra automasjon. Så: er det noe å tape om man velger å kjøre ett slikt løp? Det er da åpenbart snakk om 2 like linjer, ettersom at veldig mange fag overlapper hverandre...men man blir jo sittende igjen med en bred erfaring/opplæring, samt 2 bachelorgrader, unnagjort på 4 år om alt går som planlagt. Grunnen til at jeg ble interessert i de nettbaserte studiene er at det virker litt hendigere å ta på sidelinjetn, kontra det å ta flere ekstrafag her på skolen hvor timene fort kræsjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå