tmg Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå har jeg bare prøvd brand litt for lenge siden, men synes bare han var en litt vanskeligere veigar.. Kjøpte meg GP og han var artig. Sikkert fordi han er op, men men ;> Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvordan skifter man region? Er på East nå, men vil over til West. Og går det ikke ann å deny'e? Det er jo et vesentlig aspekt med dota. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det går ikke an å transfere kontoer enda. Du kan skifte i launcheren om du vil lage ny konto, men akkurat nå må vi bare vente. Og nei, du kan ikke denye. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvordan skifter man region? Er på East nå, men vil over til West. Og går det ikke ann å deny'e? Det er jo et vesentlig aspekt med dota. Dette er ikke DotA. Hvis du mener denye som i å drepe egne creeps og turrets, går ikke det an nei. Det er tho fullt mulig å denye motstanderen exp og cs på andre måter. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kan noen si meg hvorfor man velger å nerfe corki? etter Dreamhack påstår plutselig alle at corki er insane op, kan noen forklare meg hvorfor? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 har du sett han in game eller han er jo helt siiinnsyk Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kan noen si meg hvorfor man velger å nerfe corki? etter Dreamhack påstår plutselig alle at corki er insane op, kan noen forklare meg hvorfor? 10% ekstra true damage fra passive, syk poke, escape spell, både magic og physical damage, tenker jeg. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD. /rage 2 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 har du sett han in game eller han er jo helt siiinnsyk Jeg har sett han nok, spiller han selv. Men jeg fatter ikke hvorfor alle løper rundt å sier han er op etter dreamhack Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD. /rage Hva har du imot instalocker? Jeg velger alltid Annie og caller mid! Fordi jeg er fjorten og hjerneskadet. Jeg er ironisk. I et spill som oppfordrer så mye til teamplay kan jeg ikke fatte at det skal tiltrekke seg så groteskt mange idioter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 har du sett han in game eller han er jo helt siiinnsyk Jeg har sett han nok, spiller han selv. Men jeg fatter ikke hvorfor alle løper rundt å sier han er op etter dreamhack sikkert fordi han er op DUUUUH Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD. /rage Hva har du imot instalocker? Jeg velger alltid Annie og caller mid! Fordi jeg er fjorten og hjerneskadet. Jeg er ironisk. I et spill som oppfordrer så mye til teamplay kan jeg ikke fatte at det skal tiltrekke seg så groteskt mange idioter. True. Den eloreseten som det ble pratet om ifbm. Season 2 trenger jeg virkelig nå. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Endelig Kayle remake! Gleder meg til å se hva de har gjort med min favoritt Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Lol laget mitt kom til å køe normal når vi skulle i ranked 19-1, 15-1, 12-2 et chetera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hørtes kos ut! Jeg sitter på et tilfeldig nett som jeg kunne koble på her, og har ca. 200kb/s i nedlasting, og det er ganske tregt.. Skal jeg la vær å prøve å spille? Sitter med 20mbit hjemme, så forskjellen er ganske stor. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hørtes kos ut! Jeg sitter på et tilfeldig nett som jeg kunne koble på her, og har ca. 200kb/s i nedlasting, og det er ganske tregt.. Skal jeg la vær å prøve å spille? Sitter med 20mbit hjemme, så forskjellen er ganske stor. Det går fint det. Jeg hadde 0.9 mbit på leiligheten, og det tilsvarer ca. 120-130kb/s i nedlastning. Hadde mer stabilt nett og bedre ping der enn jeg har her hjemme (25mbit) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Prøvde en runde, gikk helt fint som du sa. Problemet at jeg må sitte i hjørnet ved et vindu for å få nett gjør det å bruke mus litt vanskelig, så ble dårlig touch-pad gaming. Men får bygge en løsning på problemet.. Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Blitt helt hekta på dette spillet, siden wow er outdated og ubalansert i pvp uansett bracket. Noen som har noen gode nybegynner tips for tank/support rollen. Eller har noen streams etc innen det. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flere videoer her, der du kan se profesjonelle spillere spille de forskjellige championsene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 http://www.absolutelegends.eu/streams/ Der finner du mange streams. Finn en tank-klasse som du liker, og les en guide på f.eks Mobafire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå