Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skifter man region? Er på East nå, men vil over til West.

 

Og går det ikke ann å deny'e? Det er jo et vesentlig aspekt med dota.

 

Dette er ikke DotA. Hvis du mener denye som i å drepe egne creeps og turrets, går ikke det an nei. Det er tho fullt mulig å denye motstanderen exp og cs på andre måter.

Lenke til kommentar

Kan noen si meg hvorfor man velger å nerfe corki? etter Dreamhack påstår plutselig alle at corki er insane op, kan noen forklare meg hvorfor?

 

10% ekstra true damage fra passive, syk poke, escape spell, både magic og physical damage, tenker jeg.

Lenke til kommentar

ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD.

 

/rage

Hva har du imot instalocker? Jeg velger alltid Annie og caller mid! Fordi jeg er fjorten og hjerneskadet. Jeg er ironisk. I et spill som oppfordrer så mye til teamplay kan jeg ikke fatte at det skal tiltrekke seg så groteskt mange idioter.

Lenke til kommentar

ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD.

 

/rage

Hva har du imot instalocker? Jeg velger alltid Annie og caller mid! Fordi jeg er fjorten og hjerneskadet. Jeg er ironisk. I et spill som oppfordrer så mye til teamplay kan jeg ikke fatte at det skal tiltrekke seg så groteskt mange idioter.

 

 

True. Den eloreseten som det ble pratet om ifbm. Season 2 trenger jeg virkelig nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hørtes kos ut!

Jeg sitter på et tilfeldig nett som jeg kunne koble på her, og har ca. 200kb/s i nedlasting, og det er ganske tregt.. Skal jeg la vær å prøve å spille? Sitter med 20mbit hjemme, så forskjellen er ganske stor. :p

Lenke til kommentar

Hørtes kos ut!

Jeg sitter på et tilfeldig nett som jeg kunne koble på her, og har ca. 200kb/s i nedlasting, og det er ganske tregt.. Skal jeg la vær å prøve å spille? Sitter med 20mbit hjemme, så forskjellen er ganske stor. :p

Det går fint det. Jeg hadde 0.9 mbit på leiligheten, og det tilsvarer ca. 120-130kb/s i nedlastning. Hadde mer stabilt nett og bedre ping der enn jeg har her hjemme (25mbit)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Prøvde en runde, gikk helt fint som du sa. Problemet at jeg må sitte i hjørnet ved et vindu for å få nett gjør det å bruke mus litt vanskelig, så ble dårlig touch-pad gaming. Men får bygge en løsning på problemet.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...