Cemi Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vet ikke helt hvor du får definisjonen fra. Tryhards er folk som gjør alt for å etterligne pros selv om de selv spiller på lavt level. Vet ikke helt hvor du får definisjonen fra. Tryhards er vanligvis et insult brukt når man taper, som en unnskyldning. Selv om man normalt prøver særdeles hardt å vinne. Try hards = folk som prøver hardt. 1 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Deilig å spille malz igjen! Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kanskje vi burde få til noe diskusjon.no gather, så vi kan spille flere sammen og ha det litt gøy nå i mørke stunder ^_^ Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kanskje vi burde få til noe diskusjon.no gather, så vi kan spille flere sammen og ha det litt gøy nå i mørke stunder ^_^ LAN hos deg sier du? I'm in! Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kanskje vi burde få til noe diskusjon.no gather, så vi kan spille flere sammen og ha det litt gøy nå i mørke stunder ^_^ LAN hos deg sier du? I'm in! Haha, lett Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 har ikke troa på duoq/singleq lenger. Har mista rundt 400 rating fordi teammatesa mine ikke gidder å spille. De finner dårlige grunner for ikke å spille seriøst. Den ene gangen var det fordi jeg valte AP/HP på leona. Shaco'en på laget mitt sa da at han skulle spille tank så det første han kjøpte var Warmog's Armor. Noe som i seg selv er en crappy item som ikke hører hjemme på noen champion. Så kom en anen en på laget og kjøpte warmogs også. Dette var før vi hadde fått startet opp teamfights, etc. Mot slutten av kampen begynte bare 2 på laget mitt og feede konstant. Så etter at jeg har fått 7-8 slike kamper har jeg bare mistet troa. Spiller heller for moro skyld enn med enn gjeng med horer. Leona brukes vel streng talt bare som support, og da er det greit med tidlig aegis osv. Plassere masse wards, og senere få litt ap/hp på slutten. Sjeldent man trenger det tho. Hun er rimelig ubrukelig som top laner Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det finnes forskjellige builds og forskjellige måter å spille championsa på. Når det er en viable build jeg skal bruke trenger ikke folk og trolle med warmog's, etc og ødelegge hele kampen. Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det finnes forskjellige builds og forskjellige måter å spille championsa på. Når det er en viable build jeg skal bruke trenger ikke folk og trolle med warmog's, etc og ødelegge hele kampen. Ja, er ubrukelig på shaco. Men warmog er jo fint viable på enkelte helter feks GP. Er du med på gather 18.00 på diskusjon.no ? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvorfor er warmog så veldig dårlig? Nå er jeg ikke lvl 30, og spiller "endgame" om du vil. Men synes det har vært en solid item som gjorde at jeg tålte en støyt med Irelia, i tillegg til at jeg hadde svært bra skade. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 HP er bra i starten av gamet. Når engame kommer spiser jeg opp alle med mye hp. I tillegg er ikke warmog's noe spesielt kost effektivt i forhold til andre items i samme kategorien. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Lager for tiden en build på mobafire, noen som kunne tenkt å gi den en review/forslag til forbedringer når jeg er ferdig? edit: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/malzahar-owning-the-lanes-104612 Gi feedback på alt! Endret 24. juli 2011 av pmiddy Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Lager for tiden en build på mobafire, noen som kunne tenkt å gi den en review/forslag til forbedringer når jeg er ferdig? edit: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/malzahar-owning-the-lanes-104612 Gi feedback på alt! Personlig liker jeg mye bedre å begynne med Boots og 3 health potions, da det gir deg lettere harass og escape fra ganks, i tillegg til bedre staying power. I tillegg så liker jeg Flash+Ignite mye bedre enn Exhaust Ignite, pg.a. flash er OP Ellers så er vel builden smak og behag items ser helt ok ut Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Dersom vi sier i morgen mandag 25. klokken 17.00, er det noen her som er interessert i gather? Kan godt ta det litt senere. Gather er rett og slett at vi møtes feks på diskusjon.no også lager vi lag, og spiller litt 5on5 mot hverandre. Beste måten å bli kjent og for mange å prøve 5on5 for første gang ordentlig! 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Episk runde med Valdimir nå. Meijas, Leviathan, WotA, rabadon og rylai's. 5k hp + 700 abilitypower slår aldri feil. Pluss at jeg hadde 20 stacks på hver av stack item'ene rundt halve gamet. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Fikk lyst til å skaffe meg Pantheon eller Gangplank. Kanskje begge, men har bare 3,2k IP atm. Bør en av dem eller begge unngås? Evt. noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Fikk lyst til å skaffe meg Pantheon eller Gangplank. Kanskje begge, men har bare 3,2k IP atm. Bør en av dem eller begge unngås? Evt. noen som kan anbefale noe? Gangplank. Mest OP champ per dags dato. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Gangplank. Funderer på Brand selv, har 4k IP for øyeblikket. Er han gøy? Vanskelig? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Han har ingen desfense spells og en litt mer avansert og vanskelig stun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå