Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor du får definisjonen fra. Tryhards er folk som gjør alt for å etterligne pros selv om de selv spiller på lavt level.

 

Vet ikke helt hvor du får definisjonen fra. Tryhards er vanligvis et insult brukt når man taper, som en unnskyldning. Selv om man normalt prøver særdeles hardt å vinne.

 

Try hards = folk som prøver hardt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke troa på duoq/singleq lenger. Har mista rundt 400 rating fordi teammatesa mine ikke gidder å spille. De finner dårlige grunner for ikke å spille seriøst.

 

Den ene gangen var det fordi jeg valte AP/HP på leona. Shaco'en på laget mitt sa da at han skulle spille tank så det første han kjøpte var Warmog's Armor. Noe som i seg selv er en crappy item som ikke hører hjemme på noen champion. Så kom en anen en på laget og kjøpte warmogs også. Dette var før vi hadde fått startet opp teamfights, etc. Mot slutten av kampen begynte bare 2 på laget mitt og feede konstant.

 

Så etter at jeg har fått 7-8 slike kamper har jeg bare mistet troa. Spiller heller for moro skyld enn med enn gjeng med horer.

 

Leona brukes vel streng talt bare som support, og da er det greit med tidlig aegis osv. Plassere masse wards, og senere få litt ap/hp på slutten. Sjeldent man trenger det tho. Hun er rimelig ubrukelig som top laner

Lenke til kommentar

Det finnes forskjellige builds og forskjellige måter å spille championsa på. Når det er en viable build jeg skal bruke trenger ikke folk og trolle med warmog's, etc og ødelegge hele kampen.

Ja, er ubrukelig på shaco. Men warmog er jo fint viable på enkelte helter feks GP.

 

Er du med på gather 18.00 på diskusjon.no ?

Lenke til kommentar

Lager for tiden en build på mobafire, noen som kunne tenkt å gi den en review/forslag til forbedringer når jeg er ferdig?

 

edit: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/malzahar-owning-the-lanes-104612

 

Gi feedback på alt!:D

 

Personlig liker jeg mye bedre å begynne med Boots og 3 health potions, da det gir deg lettere harass og escape fra ganks, i tillegg til bedre staying power. I tillegg så liker jeg Flash+Ignite mye bedre enn Exhaust Ignite, pg.a. flash er OP ;)

 

Ellers så er vel builden smak og behag :) items ser helt ok ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Dersom vi sier i morgen mandag 25. klokken 17.00, er det noen her som er interessert i gather? Kan godt ta det litt senere. Gather er rett og slett at vi møtes feks på diskusjon.no også lager vi lag, og spiller litt 5on5 mot hverandre. Beste måten å bli kjent og for mange å prøve 5on5 for første gang ordentlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...