Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Hah!

Drar med buss til sverige og blir der i 2 uker i morra tidlig, så får ta det når jeg kommer hjem igjen. Men gjør det garantert, for detta.. suger.

EDIT: Skal slutte å klage, nå spiller jeg jo som dem selv.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg drar som sagt med bussen om 6 timer, og er borte i to uker.. Er også bare lvl 11, så jeg får levle litt opp osv før jeg blir med dere virkelig gode gutta.. Jeg er langt ifra en lvl 30 (ihvertfall ikke han vi spiller med), men godt over disse på lvl 10..

Lenke til kommentar
Jeg vet det er kult å etterligne "pro" spillere, men det må da være lov å ikke være tryhard.

 

Dersom man ikke vil prøve skikkelig å vinne, også kalt å spille try-hard, så bør man queue normals, ikke ranked. :)

 

forskjell på å være fail tryhards og å faktisk spille bra. Forskjell på 1300 ELO og turneringer. Ting funker på andre måter i 1300. Har ingenting å si om man har uvanlige picks ved lavere ELO hvis man bare utskiller det andre laget.

Lenke til kommentar

har ikke troa på duoq/singleq lenger. Har mista rundt 400 rating fordi teammatesa mine ikke gidder å spille. De finner dårlige grunner for ikke å spille seriøst.

 

Den ene gangen var det fordi jeg valte AP/HP på leona. Shaco'en på laget mitt sa da at han skulle spille tank så det første han kjøpte var Warmog's Armor. Noe som i seg selv er en crappy item som ikke hører hjemme på noen champion. Så kom en anen en på laget og kjøpte warmogs også. Dette var før vi hadde fått startet opp teamfights, etc. Mot slutten av kampen begynte bare 2 på laget mitt og feede konstant.

 

Så etter at jeg har fått 7-8 slike kamper har jeg bare mistet troa. Spiller heller for moro skyld enn med enn gjeng med horer.

Lenke til kommentar
forskjell på å være fail tryhards og å faktisk spille bra. Forskjell på 1300 ELO og turneringer. Ting funker på andre måter i 1300. Har ingenting å si om man har uvanlige picks ved lavere ELO hvis man bare utskiller det andre laget.

 

Definitivt forskjell på å være "fail tryhards" og å spille bra.

 

Du sa derimot "det må være lov å ikke spille try-hard". Noe jeg er uenig i.

Lenke til kommentar

Vi skulle fått et år, samt en bundle med heroes. Det er faktisk helt sinnsvakt hvordan de opererer, så jævla kynisk. De brukte nesten et halvt år på å fikse et problem som var åpenbart for alle tidlig, og løsningen var å splitte et helt community. Hadde dota2 kommet for en måned siden hadde det vært over og ut for Riot og LOL.

Lenke til kommentar
forskjell på å være fail tryhards og å faktisk spille bra. Forskjell på 1300 ELO og turneringer. Ting funker på andre måter i 1300. Har ingenting å si om man har uvanlige picks ved lavere ELO hvis man bare utskiller det andre laget.

 

Definitivt forskjell på å være "fail tryhards" og å spille bra.

 

Du sa derimot "det må være lov å ikke spille try-hard". Noe jeg er uenig i.

 

Jeg sa at det må være lov å ikke tryharde. Få sitatene dine riktig.

 

Tryharding er noe helt annet enn å gi sitt beste.

Lenke til kommentar

Jeg sa at det må være lov å ikke tryharde. Få sitatene dine riktig.

 

Tryharding er noe helt annet enn å gi sitt beste.

 

Det var ikke meningen å fornærme deg, beklager det i så fall, men; tryharding, spille try-hard, samme ord samme betydning.

 

Jeg vet det er kult å etterligne "pro" spillere, men det må da være lov å ikke være tryhard.

 

Try-hard = prøve sitt beste å vinne. Spiller man try hard så spiller man seriøst.

 

I ranked skal man spille try-hard. :)

Lenke til kommentar

Jeg sa at det må være lov å ikke tryharde. Få sitatene dine riktig.

 

Tryharding er noe helt annet enn å gi sitt beste.

 

Det var ikke meningen å fornærme deg, beklager det i så fall, men; tryharding, spille try-hard, samme ord samme betydning.

 

Jeg vet det er kult å etterligne "pro" spillere, men det må da være lov å ikke være tryhard.

 

Try-hard = prøve sitt beste å vinne. Spiller man try hard så spiller man seriøst.

 

I ranked skal man spille try-hard. :)

 

Vet ikke helt hvor du får definisjonen fra. Tryhards er folk som gjør alt for å etterligne pros selv om de selv spiller på lavt level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...