Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hah! Drar med buss til sverige og blir der i 2 uker i morra tidlig, så får ta det når jeg kommer hjem igjen. Men gjør det garantert, for detta.. suger. EDIT: Skal slutte å klage, nå spiller jeg jo som dem selv. Endret 20. juli 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kunne jo sagt ifra at du ikke hadde noen å game med da, så kunne du sikkert blitt med oss. Vi mangler en sistemann i ferietiden nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg drar som sagt med bussen om 6 timer, og er borte i to uker.. Er også bare lvl 11, så jeg får levle litt opp osv før jeg blir med dere virkelig gode gutta.. Jeg er langt ifra en lvl 30 (ihvertfall ikke han vi spiller med), men godt over disse på lvl 10.. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har stort sett bare møtt none speaking inglisj dudes i dag. Forferdelig kjedelig. Ja ok, 20 min er ikke like jævlig, men det er alikevel komisk lang ventetid. Men den forsvant fort ut over dagen så all good. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg vet det er kult å etterligne "pro" spillere, men det må da være lov å ikke være tryhard. Dersom man ikke vil prøve skikkelig å vinne, også kalt å spille try-hard, så bør man queue normals, ikke ranked. forskjell på å være fail tryhards og å faktisk spille bra. Forskjell på 1300 ELO og turneringer. Ting funker på andre måter i 1300. Har ingenting å si om man har uvanlige picks ved lavere ELO hvis man bare utskiller det andre laget. Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Er det noen norske claner/venner, som vil pracce 5on5, aller helst i elo range 1700-2000+ elo i 5on5 ranked premade, eller flere med høy solo q elo. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 DuoQ ranked i kveld/natt any1? Må få bygd opp bedre ELO igjen. Er på 1300 atm, satser på å spille meg opp minst et par hundre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 har ikke troa på duoq/singleq lenger. Har mista rundt 400 rating fordi teammatesa mine ikke gidder å spille. De finner dårlige grunner for ikke å spille seriøst. Den ene gangen var det fordi jeg valte AP/HP på leona. Shaco'en på laget mitt sa da at han skulle spille tank så det første han kjøpte var Warmog's Armor. Noe som i seg selv er en crappy item som ikke hører hjemme på noen champion. Så kom en anen en på laget og kjøpte warmogs også. Dette var før vi hadde fått startet opp teamfights, etc. Mot slutten av kampen begynte bare 2 på laget mitt og feede konstant. Så etter at jeg har fått 7-8 slike kamper har jeg bare mistet troa. Spiller heller for moro skyld enn med enn gjeng med horer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sjekk hvor lang IP boosten deres er! Tror det er litt bugget, for jeg har plutselig fått 17 dager, og en på laget mitt har fått 30 plutselig og resten har litt variende mellom 15 og 14 uten at noen har kjøpt boosten. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Min var 15 dager og 10 timer. Det er nok pågrunn av at serveren splitten tok litt lenger tid en vanlig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Lenger tid enn vanlig? Dette er jo første gangen de har gjort noe sånt Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De estimerte 12 timer, tror det tok over det. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 forskjell på å være fail tryhards og å faktisk spille bra. Forskjell på 1300 ELO og turneringer. Ting funker på andre måter i 1300. Har ingenting å si om man har uvanlige picks ved lavere ELO hvis man bare utskiller det andre laget. Definitivt forskjell på å være "fail tryhards" og å spille bra. Du sa derimot "det må være lov å ikke spille try-hard". Noe jeg er uenig i. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De sa at vi ville få en 14-dagers IP boost for lenge siden. Pga. all køen og ustabiliteten før server-split. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vi skulle fått et år, samt en bundle med heroes. Det er faktisk helt sinnsvakt hvordan de opererer, så jævla kynisk. De brukte nesten et halvt år på å fikse et problem som var åpenbart for alle tidlig, og løsningen var å splitte et helt community. Hadde dota2 kommet for en måned siden hadde det vært over og ut for Riot og LOL. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De sa at vi ville få en 14-dagers IP boost for lenge siden. Pga. all køen og ustabiliteten før server-split. Ja, men folk har fått forskjellige lengder på sin boost. Jeg har totalt fått sånn 18 dager mens andre har fått korrekt lengde etc. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 forskjell på å være fail tryhards og å faktisk spille bra. Forskjell på 1300 ELO og turneringer. Ting funker på andre måter i 1300. Har ingenting å si om man har uvanlige picks ved lavere ELO hvis man bare utskiller det andre laget. Definitivt forskjell på å være "fail tryhards" og å spille bra. Du sa derimot "det må være lov å ikke spille try-hard". Noe jeg er uenig i. Jeg sa at det må være lov å ikke tryharde. Få sitatene dine riktig. Tryharding er noe helt annet enn å gi sitt beste. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg sa at det må være lov å ikke tryharde. Få sitatene dine riktig. Tryharding er noe helt annet enn å gi sitt beste. Det var ikke meningen å fornærme deg, beklager det i så fall, men; tryharding, spille try-hard, samme ord samme betydning. Jeg vet det er kult å etterligne "pro" spillere, men det må da være lov å ikke være tryhard. Try-hard = prøve sitt beste å vinne. Spiller man try hard så spiller man seriøst. I ranked skal man spille try-hard. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg sa at det må være lov å ikke tryharde. Få sitatene dine riktig. Tryharding er noe helt annet enn å gi sitt beste. Det var ikke meningen å fornærme deg, beklager det i så fall, men; tryharding, spille try-hard, samme ord samme betydning. Jeg vet det er kult å etterligne "pro" spillere, men det må da være lov å ikke være tryhard. Try-hard = prøve sitt beste å vinne. Spiller man try hard så spiller man seriøst. I ranked skal man spille try-hard. Vet ikke helt hvor du får definisjonen fra. Tryhards er folk som gjør alt for å etterligne pros selv om de selv spiller på lavt level. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg greier ikke å se Urgot in game uten å tenke påd en grusomme fanficen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå