Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Om det bare står calculating, eller 3 hours, så må du som oftest bare relogge, så får du 30 minutter ca. igjen.

Det fikk ihvertfall jeg i går, og før i dag. Tenker det er noe bug som skjer nå og da for tida.

Gleder meg til server split.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det mange her som er imot vayne med trinity force? har hatt noen games der folk sier "omg, trinity force, are you fucking stupid?" så ender jeg opp med å carrye laget. Skjønner ikke hvorfor folk klager... er jo så og si 0 sekunder på Q spellen, og hvis du bruker den effektivt får du jo inn sykt mye damage

Lenke til kommentar

er det mange her som er imot vayne med trinity force? har hatt noen games der folk sier "omg, trinity force, are you fucking stupid?" så ender jeg opp med å carrye laget. Skjønner ikke hvorfor folk klager... er jo så og si 0 sekunder på Q spellen, og hvis du bruker den effektivt får du jo inn sykt mye damage

Er mange som klager på builds. Sånn er det bare. Folk liker forskjellige builds. Hører ofte selv klaging på på bloodrazor på twisted fate, men jeg finner den veldig bra. Siste match med TF fikk jeg 39-3-14. Var normal game dog.

Lenke til kommentar

sist game kan ikke brukes som grunn for viable build. Du må teste builden over minst 10 games så du vet den fungerer mot flere typer lag.

Anngående trinity force/lich bane. Det gjør ikke at du påfører mer DPS, det gjør at du får en større burst. På Vayne vil du tape mye mer på trinity force i forhold til andre dps/AS items. Disse to itemsa kan også brukes på alle championsa i hele spillet. De vil gjøre mye mer damage på/etter det ene spellet, men utenom det er det ikke sikkert det er bra.

Du må nok kalkulere litt og se om du faktisk gjør mer damage eller om det bare er "syner".

Lenke til kommentar

burst går vel på DPS når det gjelder vayne... (damage per second) og i og med at du greier å opprettholde den bursten ( trumble hvert sekund ) så får du vel ganske høy dps... et annet pluss er at du kan bruke utli + trumbl, bli usynelig, og rape dem bakfra med en insane burst ( som du greier å opprettholde >: D )

men la oss ta en titt på trinity force:

Effects +30 Attack Damage (Damage er jo greit å ha )

+30 Ability Power ( trenger ikke, men men)

+30% Attack Speed (mere attack speed så silver bullets proccer oftere)

+15% Critical Strike (crit er win)

+12% Movement Speed ( Ekstra movement speed som bonus)

+250 Health ( ekstra hp, ikke så mye, men greit med litt ekstra)

+250 Mana (greit med mere mana, så du kan spamme trumble)

Passive UNIQUE: [25% chance on hit to slow the target by 35% for 2.5 secondsFungerer supert med passiven din når du skal chase]; [on cast, adds bonus damage equal to 150% of base damage.OP]

edit: sier jo ikke at trinity force er best, men jeg har aldri møtt en vayne som klarer å ta meg med builden. jeg er IKKE proff, kanskje motspilleren er unskilled, eller bare det at jeg er på rett sted, til rett tid.

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

sist game kan ikke brukes som grunn for viable build. Du må teste builden over minst 10 games så du vet den fungerer mot flere typer lag.

Fult klar over det, og jeg har spilt med den builden kanskje rundt 50 games. Funker som regel bra. Eneste gangene jeg ikke velger den er om det andre laget kun består av squishy champions.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Riot patcha inn en region switcher sånn at man ikke trenger flere clients. Bytta til US og fant ut at jeg hadde en lv 6 konto med ingen unlocka

champs... med unntak av Corki med UFO skin.

SWEET!

Hvor gjør man dette?

nederst i venstre hjørne på launcher'n. Veit ikke åssen jeg fikk corki skin, tipper at det var en "plz come back" gave fra Riot.

Lenke til kommentar

Tenkte sheen før jeg så buildene. Sheen er en knall item på ho siden ho har charge og at alle de andre spellsa hennes popper sheen.

Henger meg opp i en ting på league of legends. Alle championsa er ikke han. Og spesielt ikke Yordelsa. Poppy er ho, tristana er ho, osv :tease:

Lenke til kommentar

det er 25 female champions av 79 totalt

Akali

Anivia

Annie

Ashe

Caitlyn

Cassiopeia

Evelynn

Irelia

Janna

Katarina

Kayle

LeBlanc

Leona

Lux

Miss Fortune

Morgana

Nidalee

Orianna

Poppy

Sivir

Sona

Soraka

Tristana

Vayne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...