Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ok, skal prøve. Kom på et team nå, hadde 19k8d, men vi tapte på slutten. Noen som vil gi meg deres nick? Så kanskje vi får spilt litt når jeg blir litt bedre. Hotfixguru is my name. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) teamselection, in game, whatever. Champion selection funker og fint hvis du skal være afk i 90 sekunder... fikk session closed av å campe inne i team selection ;D Endret 12. juli 2011 av pmiddy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ok, skal prøve. Kom på et team nå, hadde 19k8d, men vi tapte på slutten. Noen som vil gi meg deres nick? Så kanskje vi får spilt litt når jeg blir litt bedre. Hotfixguru is my name. Samme som forum navn. Bare det er mulighet for skype samtale så driter jeg i summoner lvl (Godt samarbeid og tap gjør meg gladere enn dårlig samarbeid og seier) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 teamselection, in game, whatever. Champion selection funker og fint hvis du skal være afk i 90 sekunder... fikk session closed av å campe inne i team selection ;D Åh. Ops. Ok, skal prøve. Kom på et team nå, hadde 19k8d, men vi tapte på slutten. Noen som vil gi meg deres nick? Så kanskje vi får spilt litt når jeg blir litt bedre. Hotfixguru is my name. Heng rundt i diskusjon.no channelen, masse folk der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Added Jessir, jeg spiller ikke skype/vent/ts. Kan adde forumnavn på skype og om du vil. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Cylitri er summonernavn, bare å adde. Jeg spiller alltid premade med en eller flere kompiser, Skype/VT/TS er ikke noe req. Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen som er på NÅ?! Som ønsker å være med i premade 5on5, pm Lillepus nr 1 ingame. Ha gjerne 1600 + solo q elo Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen som er på NÅ?! Som ønsker å være med i premade 5on5, pm Lillepus nr 1 ingame. Ha gjerne 1600 + solo q elo Er ikke alle som har over 1600 + tror jeg Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er jo ganske naturlig da Lasse, hele rating konseptet går jo ut på at noen er laver enn x og andre er høyere enn y. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 FAENS DRIT! Har ikke spilt på flere dager og blir totalt trasha i de første par rundene jeg prøver. Akali mot annie var jo maks pain... Orker ikke prøve mer Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du må ikke gi opp. Ta en tålmodighetspille og fortsett spillingen. (Nok moralpreken for neste uke). Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Neinei, skal carrye hardt i morgen, men med dårlig humør er det kjett å spille når man taper. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Server status unavailable her. 4 pojkar på LAN som lengter etter å spille LOL, det er hardt... Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Bare meg eller fungerer Shen og Akali utrolig bra sammen i lane? Bloodmoon skins, HO! Hadde det ikke vært for at køen er 25 minutter lang hadde jeg testet Leona by now. EDIT: Skulle til å sjekke køen, tenkte den skulle ligge på rundt 5 minutter eller noe. NOPE! 49 minutter! WTF? Endret 13. juli 2011 av Garp Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 leona har ikke blitt aktivert enda, når serverne viser at alt funker med nye patchen osv uten problemer så blir hun lagd til å shopene. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kom visst en patch mens jeg var nede å spiste, så hele gamet fucka seg opp når jeg skulle joine game nå får jeg 1+ leave, jeg ødela for et lag, også får jeg jo selvfølgelig en del reports TAKK RIOT :D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nå må de jaggu splitte de serverne... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Tenkte jeg skulle høre om det var noe stemning for å kjøre i gang en diskusjon.no 3v3 eller 5v5 turnering for venner og kjente? Ser for meg at 3v3 kanskje er lettere å skaffe flere lag, men de fleste spiller jo 5v5 til vanlig da så er kanskje ikke så gira på 3v3. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå