pmiddy Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Man har ihvertfall fått vite hvor man er plassert via mail adressen man oppga når man registrerte seg. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 The platform to which you have been assigned is: EU Nordic & East Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Lurer på om noen i det hele tatt kommer til å bli værende i øst Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 I det siste har jeg bare spilt med idioter fra frankrike, spania og til dels tyskland så jeg er pokker meg ikke sikker Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Valgets kval; Franskmenn eller østeuropeere? Hells no, jeg stikker over på West asap. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Lol, gadd ikke lese emailen jeg. Sjekka det opp og jeg er visst på EU East. På tide med switch. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Serverne har ikke blitt splittet enda da Og ærlig talt, hvor ofte møter man franskmenn? Møter nesten aldri vesteuropeere som ikke kan engelsk, kanskje utenom en og annen sigøyner fra spania Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Absolutelegends.EU Absolutelegends.eu er et europeisk community Esporsts side, vi bringer daglige nyheter, turneringer, guider og streams laget av topspillerne i europa og mye mer! Vi tilbyr: *Livestreams med europas beste LoL spiller *Ukentlig selvlagd TV show *Selvskrivde nyheter om LoL, communitiet og Esports *Et særegent “learningcenter” - Kommer snarest *Turneringer - Kommer snarest *Media seksjon med VOD for de fleste toppkampene fra turneringer rundt i europa *Ett aktivt forum *500 slot Teamspeak server som alle kan bli med i! *Ukentlige konkurranser av forskjellige slag, samt giveaways, vi kan friste med headsets, muser osv *Mye mer kommer etterhvert, vi er fortsatt i beta, men har allerede 2100 brukere registrert og øker med ca 70 per dag! Hvor kan du finne oss? http://www.AbsoluteLegends.eu/ http://www.facebook.com/absolutelegendseu #Absolutelegends @Quakenet Teamspeak server: 77.169.15.129:7777 AbsoluteLegends.eu welcomes you! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei du der, på dette learningcenteret, sånn jeg forsto det så er det guider elns? Ihvertfall, kommer det til å være sånn hvem som helst kan sende inn eller må man være så og så pro? Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Learning center vil ha guider laget av proffesionelle, videor med tips av diverse ting som gjør deg bedre. Media vill ha commentary videor av progamers/kommentatorer og AL staff som også vil inneholde det aller meste. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Oki, høres phett ut. Har dere fått noen pros til å ville være med der enda? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 de har jo han derre sweatdream. Hørt han skal spille ganske smud. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja han har jeg sett live, han er pro. Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Sk Gaming, FnaticMSI, Wickd, kommentatoren Joe Miller fra Dreamhack. Stort sett alle stor lagene i europa backer oss. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Thumbs up! Virker fett. Når kommer patchen til eu? Fant det ikke på lolsidene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Heisann, jeg lastet nettop ned spillet og tenkte å begi meg ut på ferden etter å ha gått litt smålei av å kun møte de samme spillerne i DoTa på Garena. Men jeg finner ingen måte å kjøpe spillet på? Jeg regner med det er grunnen til jeg er 9000 i kø..? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Men jeg finner ingen måte å kjøpe spillet på? spillet er gratis! Jeg regner med det er grunnen til jeg er 9000 i kø..? grunnen til det er at det er over 9000 andre som også vil spille, men de kommer ikke in pga. softwaren til riot ikke strekker til. Endret 11. juli 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Åh, huff.. Er det alltid slik? Hvem gidder å vente i 1 time på å få spille? Men såklart, bra spillet er gratis! Selvom jeg heller betaler litt for å slippe kø. Endret 11. juli 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Åh, huff.. Er det alltid slik? Hvem gidder å vente i 1 time på å få spille? nei, ikke alltid. hvis du logger på før kl. 14:00 så kommer du som regel rett inn... Men såklart, bra spillet er gratis! Selvom jeg heller betaler litt for å slippe kø. køen kommer til å forsvinne etter splitten, da de deler europa i to og dermed halverer login mengden. http://eu.leagueoflegends.com/news/prepare-eu-west-and-eu-nordic-east Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 og dermed halverer login mengden. Og serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå