Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig trenger du ikke å lese deg opp til taktikker.

 

Jo mer kjent du blir med champions i spillet og hvordan dem fungerer og ca cooldowns på alle champions så lærer du fort hvem som burde lane sammen og ikke.

 

F.eks rammus og taric. Det er vilt.

Sion og yi. Det er vilt.

 

Egentlig alle champions med CC som går sammen med en DPS er vilt. :tease:

Endret av GZIP
Lenke til kommentar

Vanskelig valg. Skal man møte østblokkerne som bare snakker russisk og fandenivoldsk i team-chat eller franskmennene som nekter å skifte over til engelsk selv om ingen på laget forstår de?

 

Forhåpentligvis betyr dette bedre servere, da. Kanskje jeg faktisk skal prøve å spille igjen i så fall.

Lenke til kommentar

Er egentlig enig med nevt ovenfor, i tillegg lurer jeg på hvor i helvete east&nordic plasserer serverne sine. Skal de plasseres i polen som svært mange ønsker? Da må jo linjene våre gjennom 12-13 hubs, før Norge. Hoster de i england går det gjennom 3. Latency er jo det detrementalt for spillinga.

Lenke til kommentar

Hadde et game idag med bare folk som enten snakket Russisk eller et annet språk der borte, og de var så syyykt ufin. Det gikk kun i russisk og når eg spurte pent om de kunne snakke Engelsk så hagglet det med banneord og ble faktisk kalt "idiot Obama lover".

Kommer til å flytte raskt over til West serverene så fort eg finner ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...