Ullsokk1 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Nocturne og Fiddlesticks i en lane mot Veigar og Ashe, hvor Ashe feeder som bare pokker. Good game. Hva slags level er du på? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er newbie, men jeg er level 6. Jeg var Veigar det gamet der. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det jeg reagerte på var setupen dere hadde i hver lane. Du forstår det når du kommer opp i level! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det jeg reagerte på var setupen dere hadde i hver lane. Du forstår det når du kommer opp i level! Håper det. Får vel bare lese meg opp litt mer på strategier, setups osv. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 skal dere bli på eu east når spillet deles eller gå over til west ? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Egentlig trenger du ikke å lese deg opp til taktikker. Jo mer kjent du blir med champions i spillet og hvordan dem fungerer og ca cooldowns på alle champions så lærer du fort hvem som burde lane sammen og ikke. F.eks rammus og taric. Det er vilt. Sion og yi. Det er vilt. Egentlig alle champions med CC som går sammen med en DPS er vilt. Endret 30. juni 2011 av GZIP Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hva faen I helvette, jeg spiller Jo jevnlig med folk fra både øst og vest europa. Og køene I ranked vil Jo suge max nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vanskelig valg. Skal man møte østblokkerne som bare snakker russisk og fandenivoldsk i team-chat eller franskmennene som nekter å skifte over til engelsk selv om ingen på laget forstår de? Forhåpentligvis betyr dette bedre servere, da. Kanskje jeg faktisk skal prøve å spille igjen i så fall. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Valget for meg er enkelt. En franskmann i ny og ne får jeg tåle, men konstant røverspråk takler jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er egentlig enig med nevt ovenfor, i tillegg lurer jeg på hvor i helvete east&nordic plasserer serverne sine. Skal de plasseres i polen som svært mange ønsker? Da må jo linjene våre gjennom 12-13 hubs, før Norge. Hoster de i england går det gjennom 3. Latency er jo det detrementalt for spillinga. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Blir så jeg flytter over til franskmennene og co. Tar sjangsen på at jeg queue opp minst mulig med franskmennene, for det blir helt umulig å ikke komme på lag med russere når jeg holder meg i østblokken. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tror de fleste i Norden blir å flytte over til EU west serveren. At riot games i det hele tatt vurderte å ha norden sammen med østblokka er jo latterlig.... Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tror de fleste i Norden blir å flytte over til EU west serveren. At riot games i det hele tatt vurderte å ha norden sammen med østblokka er jo latterlig.... I det minste gir de oss en mulighet til å flytte over. Det er da noe... Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hadde et game idag med bare folk som enten snakket Russisk eller et annet språk der borte, og de var så syyykt ufin. Det gikk kun i russisk og når eg spurte pent om de kunne snakke Engelsk så hagglet det med banneord og ble faktisk kalt "idiot Obama lover". Kommer til å flytte raskt over til West serverene så fort eg finner ut av det. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tenkt om østblokka flytter også da? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 tviler på at de vil være med oss Obama elskere Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Traff på noen polakker eller hva enn for ett røverspråk de snakket. Stilte jeg spørsmål, svarte de på polsk... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vi får velge da. Franskmenn eller polakker. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Tror jeg går for franskmenn... driter i om resten av skandinavia holder seg med østblokken, jeg skal vekk. Endret 1. juli 2011 av JonasKJo Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Franskmenn her, sammen med de andre jeg spiller med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå