Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm Taric eller Janna? begynner å bli ganske lei janna, (ikke at jeg er no særlig god med henne) er Taric like sterk?

 

Like sterk? Som damage eller som support-rolle? Selv vil jeg si at Taric er best i laningfase og 2v2 3v3 senere i gamesa, men janna er bedre i en 5v5 teamfight.

 

Som i support rollen selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Trenger tips til en champ til 3150 eller mindre, fikk utrolig bra til med Irelia da ho var gratis, men ho koster litt for mye nå. Bruker nå LeBlanc, men liker ikke ho...

 

Vil ha en champ som er god å burste og er grei i 5v5, siden det er det jeg spiller. Helst mage eller range, men melee går også greit.

 

Takk

Endret av Hoikka
Lenke til kommentar

Trenger tips til en champ til 3150 eller mindre, fikk utrolig bra til med Irelia da ho var gratis, men ho koster litt for mye nå. Bruker nå LeBlanc, men liker ikke ho...

 

Vil ha en champ som er god å burste og er grei i 5v5, siden det er det jeg spiller. Helst mage eller range, men melee går også greit.

 

Takk

Kassadin! :new_woot:

Lenke til kommentar

Trenger tips til en champ til 3150 eller mindre, fikk utrolig bra til med Irelia da ho var gratis, men ho koster litt for mye nå. Bruker nå LeBlanc, men liker ikke ho...

 

Vil ha en champ som er god å burste og er grei i 5v5, siden det er det jeg spiller. Helst mage eller range, men melee går også greit.

 

Takk

Ashe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...