Ullsokk1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hm Taric eller Janna? begynner å bli ganske lei janna, (ikke at jeg er no særlig god med henne) er Taric like sterk? Like sterk? Som damage eller som support-rolle? Selv vil jeg si at Taric er best i laningfase og 2v2 3v3 senere i gamesa, men janna er bedre i en 5v5 teamfight. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Taric har ranged stun, steroid og heal, Janna kan resette teamfights. Med premade gå for Janna, da hun funker veldig bra i koordinasjon med andre, Taric er awesome over hele fjøla, men mangler ulten til janna. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hm Taric eller Janna? begynner å bli ganske lei janna, (ikke at jeg er no særlig god med henne) er Taric like sterk? Like sterk? Som damage eller som support-rolle? Selv vil jeg si at Taric er best i laningfase og 2v2 3v3 senere i gamesa, men janna er bedre i en 5v5 teamfight. Som i support rollen selvfølgelig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Taric er jo helt sykt god da, så du ikke HotshotGG på Dreamhack eller? Bang bang baron død liksom Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja så det, var ganske kult Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Trenger tips til en champ til 3150 eller mindre, fikk utrolig bra til med Irelia da ho var gratis, men ho koster litt for mye nå. Bruker nå LeBlanc, men liker ikke ho... Vil ha en champ som er god å burste og er grei i 5v5, siden det er det jeg spiller. Helst mage eller range, men melee går også greit. Takk Endret 21. juni 2011 av Hoikka Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor ikke bare spare opp til Irelia? Burde ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Satt selv på 3150IP og lurte på å kjøpe en Champ. Endte med og spare opp 7k IP før jeg kjøpte Maokai. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Taric er jo helt sykt god da, så du ikke HotshotGG på Dreamhack eller? Bang bang baron død liksom gief link? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Fikk et quadra kill som lux i en ranked, det andre teamet surrendra xD Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Oh yes, neida. Var bare en morsom situasjon som jeg følte for å fortelle Har ikke fått quadra før i ranked. 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Mekka faktisk quadra med Vlad i mitt første ranked game. Følte meg ganske jhepphøy da ja, heh. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Fikk pentakill som Akali i en coop vs ai kamp i dag. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har fått pentakill med MF i ranked. Har det på lolreplay: D Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har fått sånn der for å drepe 5 stk med gangplank best champion eu Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Trenger tips til en champ til 3150 eller mindre, fikk utrolig bra til med Irelia da ho var gratis, men ho koster litt for mye nå. Bruker nå LeBlanc, men liker ikke ho... Vil ha en champ som er god å burste og er grei i 5v5, siden det er det jeg spiller. Helst mage eller range, men melee går også greit. Takk Kassadin! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Trenger tips til en champ til 3150 eller mindre, fikk utrolig bra til med Irelia da ho var gratis, men ho koster litt for mye nå. Bruker nå LeBlanc, men liker ikke ho... Vil ha en champ som er god å burste og er grei i 5v5, siden det er det jeg spiller. Helst mage eller range, men melee går også greit. Takk Ashe. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Begynner å mislike mer og mer at de annenhver dag har tekniske problemer. Dette er flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå