Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var altså ingen av dere som la merke til at Epik mista sin AD-carry i 6 minutter earlygame i går? Den første av gamesene Epik spilte mot Fnatic ble jo helt ødelagt på grunn av dette.

 

Og Phreak og han andre kommentatoren nevnte ikke hans DC med et ord engang. De presterte dog å kritisere han for å tape CK (creepkills) mot Ashe i botlane gang etter gang. Synes de i det minste kan ta selvkritikk for dette, ikke ignorere det totalt og ikke engang kommentere disconnectens faktor i gamen. De kommenterer jo alt mulig annet småpell med stor innlevelse - så hvorfor ikke kommentere en lang dc?

 

Riots server var mer eller mindre skyld i en elendig første game av Epik...

Lenke til kommentar

Det var altså ingen av dere som la merke til at Epik mista sin AD-carry i 6 minutter earlygame i går? Den første av gamesene Epik spilte mot Fnatic ble jo helt ødelagt på grunn av dette.

 

Og Phreak og han andre kommentatoren nevnte ikke hans DC med et ord engang. De presterte dog å kritisere han for å tape CK (creepkills) mot Ashe i botlane gang etter gang. Synes de i det minste kan ta selvkritikk for dette, ikke ignorere det totalt og ikke engang kommentere disconnectens faktor i gamen. De kommenterer jo alt mulig annet småpell med stor innlevelse - så hvorfor ikke kommentere en lang dc?

 

Riots server var mer eller mindre skyld i en elendig første game av Epik...

 

Ja veldig synd det som skjedde der, men tror Fnatic hadde vunet uansett. De hadde et mye større overtak over Epik akkurat der og Ashe hadde allerede en dem minion kills , siden Vayne recallet ganske mye.

Lenke til kommentar

Det var altså ingen av dere som la merke til at Epik mista sin AD-carry i 6 minutter earlygame i går? Den første av gamesene Epik spilte mot Fnatic ble jo helt ødelagt på grunn av dette.

 

Og Phreak og han andre kommentatoren nevnte ikke hans DC med et ord engang. De presterte dog å kritisere han for å tape CK (creepkills) mot Ashe i botlane gang etter gang. Synes de i det minste kan ta selvkritikk for dette, ikke ignorere det totalt og ikke engang kommentere disconnectens faktor i gamen. De kommenterer jo alt mulig annet småpell med stor innlevelse - så hvorfor ikke kommentere en lang dc?

 

Riots server var mer eller mindre skyld i en elendig første game av Epik...

 

De nevnte det en gang, men glemte det tydeligvis helt av etterhvert.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende Fnatic hadde tatt den uansett.

Det jeg reagerer på er dog kommentatorenes og Riots manglende emne til å ta selvkritikk. De kritiserte tross alt Vayne for å ha for lite ck gjennom hele matchen, mens disconnecten var det bare de mest observante av seerne som la merke til. Kommentatorene nevnte det ikke med et ord hvertfall.

 

Kanskje Ashe ledet med 10-20 kills før han disca, men da Vayne var tilbake igjen hadde Ashe 130 kills, mens Vayne hadde 50. Det vil jeg si gjorde at Epik ikke hadde en eneste mulighet til å hente seg inn i kampen igjen på det nivået det spilles på i DH.

Lenke til kommentar

Det verste er at den baronstealen var noe av det heftigste i hele helga :p

 

Men håper bare Fnatic vinner i natt, Shushei er så rå at det halve kunne vært nok. Og at TreeEskimo fikk casta litt var ett av helgas høydepunkter, selv om Zenon overkjørte han litt og det bare var tant og fjas.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Og det er faktisk ikke første gang jeg har sett hotshot gjøre noe sånt, har vel sett det 3-4 ganger. Det beste må nok ha vært når han brukte ultien til Phanteon og hoppet inn :!:

 

Jeg håper på aAa, jeg er ganske skuffet og gretten på fnatic etter kampen mot eg. Noe som jo ikke er fnatic sin feil, men riots. Det føles likevel helt feil. Det blir litt useriøst av riot.

 

En annen ting er jo hvor ustabile lagene har vært, "alle slår alle", det er sååååå lite som skal til. Litt kult, men overraskende, det pleier ikke være slik helt i toppen i noen spill\sport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...