cowboy bob Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 http://www.fanfiction.net/s/7036258/1/Sweet_Corruption Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tja, var jo ikke mange dagene siden de bekrefta at de hadde angrepet blant annet LoL. Les posten min før du svarer dumt. De faggotene har ikke DDoSet LoL på mange dager. Grunnen til at serverne suger er at Riot suger. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hadde en litt morsom match idag. Jeg og 4 andre bestemte oss for en trollematch, og så ble vi matchet opp mot et annet trollelag. Var underholdende. Endret 17. juni 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 http://www.own3d.tv/live/8624/Riot_Games_High_Definition_Stream ikke mer enn 120k views på streamen dems nå. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Bare jeg som reagerer på at han sier against all authority hele tia? Edit: Glem det, susehue jeg er. Endret 18. juni 2011 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Legger ikke merke til det jeg ikke fler enn 140k viewers nå... Endret 18. juni 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 aAa = Against all authority i guess Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Jepp, det er dem. Ville tro det er lettere å kalle dem "tripple A". Som ho wangwo dama sa nå nettopp. Blir ikke mye pause på Fnatic heller. Endret 18. juni 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Startet fint med 20 minutter. Men heisann, 2t 45 min etter en stund. Virker som jeg "kom meg inn", men serveren var busy. Me gusta. ...oh wait. EDIT: Bare 4t nå. Blir mye stream titting idag. Endret 19. juni 2011 av Lednar Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Stream og spille på NA server incoming. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) På en time har køen gått fra å være 58 minutter til 2 timer og 8 minutter. "Exit". Endret 19. juni 2011 av Tanner Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fnatic slo ut CLG! Digger meg så sykt at Hotshot er slått ut av turneringen av et europeisk team, han som alltid sier at US er bedre enn EU... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) De havna vel i lower bracket. Så helt ute er de vel ikke. Uansett var det bra at Fnatic vant. Ikke bare med litt, men overlegent. Studerte ikke brackets helt. De er vist ute. Too bad. Endret 19. juni 2011 av Refsa 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fnatic slo ut CLG! Digger meg så sykt at Hotshot er slått ut av turneringen av et europeisk team, han som alltid sier at US er bedre enn EU... Er det noe US-spillere hevder seg i stor grad over EU-spillere egentlig? Det eneste de får er mer publisitet. Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Visst det er noen som spiller på US grunnet flere timers kø på EU er det bare å legge meg til for noen games. US Summoner name: Kujta Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Det er faen meg helt vanvittig. De europeiske serverene har vært elendige i flere uker, og har toppet seg denne helga. Men neida prioriteringen er 100% på jævla dreamhack. Det er så elendig håndtering og prioritering. Det selfølgelig ingen som forventer at man ikke skal gi 100% for dreamhack og sesong 1 finalene som er en big deal. Men at hele resten av europa ikke får spille pga serveren har gått til helvete, gir meg bare et forferdelig inntrykk av riot nok en gang. Bra jeg ikke har brukt en krone spillet enda. Og det er så patetisk å høre på tigginga på streamne, pleeeeeeease get more people to watch so we can reach 200k. Hvorfor fortjener dere det? Æsj jeg blir provosert av riot. Endret 19. juni 2011 av Everket 2 Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Spill på US, funker fett det og det er nesten aldri problemer med serverne. Merker ingen lagg/delay selv om du har 180-220 ping. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er faen meg helt vanvittig. De europeiske serverene har vært elendige i flere uker, og har toppet seg denne helga. Men neida prioriteringen er 100% på jævla dreamhack. Det er så elendig håndtering og prioritering. Det selfølgelig ingen som forventer at man ikke skal gi 100% for dreamhack og sesong 1 finalene som er en big deal. Men at hele resten av europa ikke får spille pga serveren har gått til helvete, gir meg bare et forferdelig inntrykk av riot nok en gang. Bra jeg ikke har brukt en krone spillet enda. Og det er så patetisk å høre på tigginga på streamne, pleeeeeeease get more people to watch so we can reach 200k. Hvorfor fortjener dere det? Æsj jeg blir provosert av riot. Lol generelt er drit artig så jeg støtter Riot fullt ut på spillsiden. Angående serverne så er jeg ikke så favoritt. Siste kampen mellom EG og Fnatic var ihvertfall drit artig og se på. Sykt spennende mot slutten. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Ja det var en kanon kamp, men synes synd på eg, fatter ikke hvordan de klarte å tape den der. Jævlig close, og fantastisk farm av fnatic! Eg hang mye i jungle uten å gjøre stort når de hadde iniativet, forsto ikke helt hvorfor. Endret 19. juni 2011 av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå