FrankBjarne Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 FUUUUUUUUUUU. Den siste gamet jeg spilte ble ikke counta i match history. Så må mista jeg win of the day og rundt 3-400IP. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Herreguuuud, hva faen ER det Riot driver med? TEnkte jeg skulle spille en kamp for første gang på en måned og serverene er jo VERRE enn hva de pleide å være. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 http://rog.clgaming.net/blogs/reign-of-elementz/2160-three-new-champions-announced-at-e3-and-they-all-look-f-ing-awesome De nye champsa som er planlagt blir badass. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Vil heller ha nye steder å slåss på enn nye motstandere, TAKK! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Helt ufattelig så dårlig serverene har vært de siste månedene, de blir jo faktisk bare verre og verre. Og køen er lengre enn jeg noen gang har sett før. Jeg forstår ingenting av riot. Endret 9. juni 2011 av Everket 1 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 I skrivende stund er køen kun én time og fem minutter lang. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Da skjønner jeg ikke hva dere klager over ass. 2 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 nå som serverne har stabilisert seg, og etter en dag med "eksamenslesing", har jeg veldig lyst til å spille. Har lyst til å spille med folk som ikke er helt på tryne. Noen som er med på en premade klokken ti? Ikke noe hardcore-greier. Er ikke pro selv. Så lenge man klarer å spille som et lag er jeg fornøyd Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Herregud, hva faen er greien med serverne? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Riot fikser aldri serverne. De "leter" etter feilen helt til alt "fikses" automatisk for så å melde at nå er serverne oppe å går... inntil neste gang de kræsjer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Installerer HoN nå, så får det bare være at LoL er et morroere spill. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Installerer HoN nå, så får det bare være at LoL er et morroere spill. HoN har også hatt litt problemer med serverne sine i det siste, så jeg vil ikke ha alt for høye forhåpnigner. De slet med noe DDoS angrep, og når de hadde fikset det meste sleit de med et strømbrudd i et eller annet viktig datasenter. Har ikke spilt verken HoN eller LoL i det siste så kan ikke garantere noen form for stabilitet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fikk bare plutselig utrolig lyst til og kjøpe Twitch og se etter om han er så UP som folk sier Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fikk bare plutselig utrolig lyst til og kjøpe Twitch og se etter om han er så UP som folk sier Jeg har 75 % wins med Twitch i ranked. Han er ikke UP i hele tatt. Det eneste man må passe på er å ta riktige avgjørelser. Det er meget viktig som Twitch. Det kan være litt tricky i solo queue der folk oppfatter dine avgjørelser forskjellig. Mitt tips er å ta det litt piano i starten og drepe kun de du er sikker på å drepe. Å "poppe" opp på feil sted i teamfights er "instant death". Kom gjerne et halvt sekund etter engaging(Kan ikke bli for lenge etter), prøv å fokuser weak targets, selv om de ofte står litt bak. Du burde også holde deg tett til teammates. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Fikk bare plutselig utrolig lyst til og kjøpe Twitch og se etter om han er så UP som folk sier Jeg har 75 % wins med Twitch i ranked. Han er ikke UP i hele tatt. Det eneste man må passe på er å ta riktige avgjørelser. Det er meget viktig som Twitch. Det kan være litt tricky i solo queue der folk oppfatter dine avgjørelser forskjellig. Mitt tips er å ta det litt piano i starten og drepe kun de du er sikker på å drepe. Å "poppe" opp på feil sted i teamfights er "instant death". Kom gjerne et halvt sekund etter engaging(Kan ikke bli for lenge etter), prøv å fokuser weak targets, selv om de ofte står litt bak. Du burde også holde deg tett til teammates. Ser den. Han er jo en ranged AD carry så du er vel ganske dependant på beskyttelse. Endret 13. juni 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Nevermind Endret 13. juni 2011 av Tanner Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Twitch up? Må være en vits. Crittet jo som Trynda late-game! Soloa jo hele skiten Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Veit ikke hvem som har kalt han UP. Det eneste som har skjedd med han er at ulti'n blei nerfa. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Han var op - nerfet til tusen - folk tror han er blitt up - balanced Endret 13. juni 2011 av maikzor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå