Raijin Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 flash <3 reddet meg så sykt mange ganger når jeg noober Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Veldig irriterendes når jeg spiller Lux siden jeg ikke kan se hvilken minions som er belyst. I tillegg så drar det ned fps'n med 30.. Endret 2. juni 2011 av Grizzler Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skjedde det samme med meg i dag. Før var det bare på 3v3. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hadde noen troll games idag. carriet en 5v5 som vlad med revive / Rally :> Og gjorde ganske greit som tf med ignite / rally Og den nye *clockgirl* rageblade/nashor tooth/banshee/ og andre ap items :> gud og digg gjorde det bra og kunne ha vunnet den men resten av gruppa feedet max og gjorde veldig lite nytte Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Rageblade, nashor, malady er jo ikke trollitems på Orianna da. Hu skal gå AP/AS. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Rageblade, nashor, malady er jo ikke trollitems på Orianna da. Hu skal gå AP/AS. Jeg er den eneste ClockGirl som gjør det til nå. Eller det blir feil og si men eneste jeg har sett som har gjort det :> Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Grizzler: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=804276 Skjer hos meg også. Er serverene nede for dere? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 hvor mange av dere som spiller lol kommer fra wow? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kommer fra wow? Sikkert mange som spiller LoL og WoW eller WoW og HoN eller wow og CoD, osv. Hadde du noe poeng? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 JEg spilte wow. Så oppdaget jeg lol. Nå spiller jeg ikke wow lengre. Er det andre som har sluttet å spille wow på grunn av lol. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hehe. Hvorfor spiller folk LoL egentlig? * Er det først og fremst fordi det er så utrolig enkelt kontra andre DoTA-kloner? < Null denying, easy mode. < Gratis TP, extremely easy mode. < Stats utenom selve gamet påvirker karakterene... Ubalansert. * Pga. WoW grafikkstilen? * Fordi det er gratis? Vanlig DOTA er jo nesten gratis det også, pluss det er mye bedre på de fleste punkter... Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hehe. Hvorfor spiller folk LoL egentlig? Fordi det er gøy Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fordi det er gøy Ja, jeg skjønner at folk liker ting er lett. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fordi det er gøy Ja, jeg skjønner at folk liker ting er lett. Gå vekk... Ingen bryr seg om hva du mener, så slutt å ta opp plassen i tråden vår. Vi spiller LoL fordi det er gøy på flere forskjellige måter. Og nei det er ikke bare easy mode, og hvis du mener det, så inviterer jeg deg over sånn at du kan nå opp til pro spillernes nivåer. Du kan kanskje ikke denye exp på ekstreme nivå her, men gode spillere kan denye 2-3 lvler, og masse gull. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Vil si det tar en hel del mer skill å kunne denye exp i LOL enn i for eksempel HoN. Så om alt er så easy mode hvorfor er du ikke på toppen av rankingen? Endret 4. juni 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvorfor jeg ikke er på toppen av rankingen? Det har vel noe med at man faktisk må investere tid i et spill som tross alt ikke er særlig kompetetivt kontra andre MOBAspill som feks. DoTA og HoN. Jeg regner med at dere blir i LoL når DoTA2 kommer ut? Blir iallefall et stort sjokk på hvor mye hardere motstand dere vil få. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har dere lagt merke til at HoN proffen Chu har toppet rankingen på LoL etter to måneder med LoL spilling? Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har dere lagt merke til at HoN proffen Chu har toppet rankingen på LoL etter to måneder med LoL spilling? Det sier vel det meste om LoL. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå