Ullsokk1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Angående Elo hell, nærmer meg 1600 rating nå. Er det sånn jo flere matcher du har spilt jo mindre + og - får du for hver match så det er viktig å vinne de første? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ser sånn ut. De første 5 matchene mine ga +60 +80 og sånt, men i det siste (har dog en stor losing streak) så har jeg mistet mellom 20 og 30. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 AP Tristana er tingen fant jeg og en kamerat ut av. Hu fikk 6-1 kills og jeg fikk 4-0 med soraka før det andre laget surrendra. Lanet mot Vlad og Lee Sin. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det blir digg med 10 forskjellige masteries sider. Å det er gratis også Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Digger HotshotGG Underholdende og lærerik. Reginald og gutta er ikke så underholdende Kødder du? HS whiner så og si hvert eneste game, og det er ALDRI han selv som kan gjøre ting bedre. Har sett mange games med han, og i starten var nerdraging hans litt underholdende, men nå er det bare irriterende... Hvis jeg ser på noen streams er det enten Wickd eller bigfatjiji, der er skilla og prøver i det minste å hjelpe teamet hvis de ligger under, i stedet for å whine usammenhengende. 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det blir digg med 10 forskjellige masteries sider. Å det er gratis også What? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://eu.leagueoflegends.com/news/multiple-mastery-pages-are-way Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er det andre her som får beskjed over 3t ventetid for å logge inn no? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Digger HotshotGG Underholdende og lærerik. Reginald og gutta er ikke så underholdende Kødder du? HS whiner så og si hvert eneste game, og det er ALDRI han selv som kan gjøre ting bedre. Har sett mange games med han, og i starten var nerdraging hans litt underholdende, men nå er det bare irriterende... Hvis jeg ser på noen streams er det enten Wickd eller bigfatjiji, der er skilla og prøver i det minste å hjelpe teamet hvis de ligger under, i stedet for å whine usammenhengende. Wickd? han er vel den verste... Gjør aldri feil og alle han kommer på lag med er noobs. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Digger HotshotGG Underholdende og lærerik. Reginald og gutta er ikke så underholdende Kødder du? HS whiner så og si hvert eneste game, og det er ALDRI han selv som kan gjøre ting bedre. Har sett mange games med han, og i starten var nerdraging hans litt underholdende, men nå er det bare irriterende... Hvis jeg ser på noen streams er det enten Wickd eller bigfatjiji, der er skilla og prøver i det minste å hjelpe teamet hvis de ligger under, i stedet for å whine usammenhengende. Jeg liker også veldig godt hotshot, og jeg kan vel telle gangene han har tatt skylda selv på mine to hender. Men jeg synes faktisk han har rett i 99% av tilfellene, og som en lite erfaren lol spiller regner jeg med han har bedre peiling enn meg. Spesielt når han ikke spiller lol merker jeg at han er veldig hyggelig og morsom å se på. Tingen er også at han alltid gir en forklaring på hvorfor de er person x og y sin feil, det er ikke bare usammenhengende whining imo. Det er lærerikt, i alle fall for meg. Endret 25. mai 2011 av Everket Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Meh, har fortsatt traumer etter at han whina på jungleren sin når han faila med ryze etter reworken. Han hadde ikke lært seg hvordan han skulle bygges / skilles og diva en full health vlad og ble eid. Jungleren var top på gank men fikk skylda. Men joa, god spiller for all del, men etter mine erfaringer sutrer han over den minste lille ting. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 prøver vel på det og bortforklare seg litt... Er vel litt flaut og tabbe seg ut når man har opp mot 20000 viewers Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Har Chu tenkt til å starte permament med LoL? Litt synd at han er borte fra HoN-scenen nå. Var uten tvil den beste av alle. Men på en annen side skjønner jeg ham. Mye enklere å hevde seg i LoL, og samtidig mye større pengepremier for å vinne. Endret 25. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Rads_user_kernel.exe - Ødelagt fil [broken file] the file or map in league of legende\rads\projects\lol_air_client\releases\0.0. 0.47\deploy\assets\images\flexcomponents\Vscrollba r\verticalthumb.png is damage or not able to read, drive Chkdsk. Prøvde og få noe hjelp på riots sine sider men ingen lykke nå på 2 timer så da prøver vi her :> den beskjeden får jeg opp nede med klokka på sånn varseltrekant når jeg prøver og oppdatere / launcheren Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Får du starta opp launcheren i det heile tatt? Visst ja er det eit valg der du kan reparere programmet. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hinthint Tribunal er nå online! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Får du starta opp launcheren i det heile tatt? Visst ja er det eit valg der du kan reparere programmet. Prøvde den funka ikke. Jeg fant mappen med filen som er ødelagt, og det er et bilde som har fucket seg som jeg ikke kan slette / kopiere / forandre / åpne ... *sigh* Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har Chu tenkt til å starte permament med LoL? Litt synd at han er borte fra HoN-scenen nå. Var uten tvil den beste av alle. Men på en annen side skjønner jeg ham.[bMye enklere å hevde seg i LoL, og samtidig mye større pengepremier for å vinne.[/b] Chu har selv sagt at det er mer penger å tjene i HoN, samtidig som det er mer turneringer oppe å går i HoN. Han spiller LoL fordi han ikke vil spille HoN tror jeg, han venter vel mest på DotA 2. Han er en merkelig fyr, så alltid litt vanskelig å vite. Angående ELO hell: http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Andre som sliter med forferdelige treige servere? Omtrent uansett hva jeg vil gjøre så får jeg opp "Retrieving data from server Loading...." som varer i en evighet. Nettsidere deres er også forferdelig treige for øyeblikket. Edit: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=210452 Endret 26. mai 2011 av Raijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå