Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger HotshotGG Underholdende og lærerik. Reginald og gutta er ikke så underholdende

Kødder du? HS whiner så og si hvert eneste game, og det er ALDRI han selv som kan gjøre ting bedre. Har sett mange games med han, og i starten var nerdraging hans litt underholdende, men nå er det bare irriterende... Hvis jeg ser på noen streams er det enten Wickd eller bigfatjiji, der er skilla og prøver i det minste å hjelpe teamet hvis de ligger under, i stedet for å whine usammenhengende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Digger HotshotGG Underholdende og lærerik. Reginald og gutta er ikke så underholdende

Kødder du? HS whiner så og si hvert eneste game, og det er ALDRI han selv som kan gjøre ting bedre. Har sett mange games med han, og i starten var nerdraging hans litt underholdende, men nå er det bare irriterende... Hvis jeg ser på noen streams er det enten Wickd eller bigfatjiji, der er skilla og prøver i det minste å hjelpe teamet hvis de ligger under, i stedet for å whine usammenhengende.

Wickd?

han er vel den verste... Gjør aldri feil og alle han kommer på lag med er noobs.

Lenke til kommentar

Jeg liker også veldig godt hotshot, og jeg kan vel telle gangene han har tatt skylda selv på mine to hender. Men jeg synes faktisk han har rett i 99% av tilfellene, og som en lite erfaren lol spiller regner jeg med han har bedre peiling enn meg. Spesielt når han ikke spiller lol merker jeg at han er veldig hyggelig og morsom å se på. Tingen er også at han alltid gir en forklaring på hvorfor de er person x og y sin feil, det er ikke bare usammenhengende whining imo. Det er lærerikt, i alle fall for meg.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Meh, har fortsatt traumer etter at han whina på jungleren sin når han faila med ryze etter reworken. Han hadde ikke lært seg hvordan han skulle bygges / skilles og diva en full health vlad og ble eid. Jungleren var top på gank men fikk skylda.

Men joa, god spiller for all del, men etter mine erfaringer sutrer han over den minste lille ting.

Lenke til kommentar

Har Chu tenkt til å starte permament med LoL? Litt synd at han er borte fra HoN-scenen nå. Var uten tvil den beste av alle.

Men på en annen side skjønner jeg ham. Mye enklere å hevde seg i LoL, og samtidig mye større pengepremier for å vinne.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Rads_user_kernel.exe - Ødelagt fil [broken file]

the file or map in league of legende\rads\projects\lol_air_client\releases\0.0. 0.47\deploy\assets\images\flexcomponents\Vscrollba r\verticalthumb.png is damage or not able to read, drive Chkdsk.

Prøvde og få noe hjelp på riots sine sider men ingen lykke nå på 2 timer så da prøver vi her :>

den beskjeden får jeg opp nede med klokka på sånn varseltrekant når jeg prøver og oppdatere / launcheren

Lenke til kommentar

Får du starta opp launcheren i det heile tatt? Visst ja er det eit valg der du kan reparere programmet.

Prøvde den :( funka ikke.

Jeg fant mappen med filen som er ødelagt, og det er et bilde som har fucket seg som jeg ikke kan slette / kopiere / forandre / åpne ...

*sigh*

Lenke til kommentar

Har Chu tenkt til å starte permament med LoL? Litt synd at han er borte fra HoN-scenen nå. Var uten tvil den beste av alle.

Men på en annen side skjønner jeg ham.[bMye enklere å hevde seg i LoL, og samtidig mye større pengepremier for å vinne.[/b]

Chu har selv sagt at det er mer penger å tjene i HoN, samtidig som det er mer turneringer oppe å går i HoN. Han spiller LoL fordi han ikke vil spille HoN tror jeg, han venter vel mest på DotA 2. Han er en merkelig fyr, så alltid litt vanskelig å vite.

Angående ELO hell:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...