Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Ja, han skrev silver bullets isteden for silver bolts. God damn hilarious.

 

 

Var ikke det jeg mente. Hvis du hadde lest tråden ordentlig ville du fått med deg at jeg er en HoN tilhenger. I HoN er det en hero (ikke champion) som har en skill som heter silver bullet.

 

Det var da altså dette jeg "lolet" av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, han skrev silver bullets isteden for silver bolts. God damn hilarious.

 

 

Var ikke det jeg mente. Hvis du hadde lest tråden ordentlig ville du fått med deg at jeg er en HoN tilhenger. I HoN er det en hero (ikke champion) som har en skill som heter silver bullet.

 

Det var da altså dette jeg "lolet" av.

 

HA HA HA HA HA HA HA SYKT MORSOMT

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er derfor du skaffer deg nok venner til å hoste en egen 5v5 ARAM. :D

 

Kan bli litt kjedelig hvis lagene blir ubalansert da, spesielt hvis de andre kameratene dine ikke vil leave å starte på nytt. Sånn som å få 3 melee på et lag, mens de andre kun får range og en support. >_>

Lenke til kommentar

Synes enda det er skuff at ingen blir med på.

 

ARAJ med Twist.

 

All.Random.All.Jungle

Twisten er at du kan kun kjøpe de tingene du får opp når du trykker på amplify tomb, altså shen kan bu kjøpe men ikke trinity siden du ikke for opp trinity.

 

på samme måte kan du ikke kjøpe Ryla fordi den er ikke på lista

Lenke til kommentar

ARGH! blir litt frustrert på ranked og matchmaking generelt nå..

 

Hadde egentlig god kommunikasjon i startfasen og jeg "måtte" velge Taric som andrevalg. Greit nok det at vi har en solid support nede, ikke noe galt med det. Første pick valgte Jarvan ETTER at motstanderne hadde tatt Janna... Og folk dro den "er ikke noe viktig med junglere uansett" når de hadde WW, Lee Sin og Rammus som alle potensielt kunne jungle.

 

Gamet starta med at top overextenda på WW, selv etter at de fikk 10 sekunders forvarsel med CV'en min. WW herja fritt i jungelen vår og det var vanskelig å ødelegge blå nr 2 for ww etter at han hadde fåt mres og madreds.

 

Så gikk folk inn i clusterfucks av teamfights, der alle gikk på ww som hadde jannaskjold, bloodrazor og ulta en dude. Når janna dytta alle bort gikk alle på forskjellige folk og ble drept. FLERE GANGER...

 

Uff, så sykt irriterende å tape ett sånt game etter å ha vært kongen med taric 10 minutter før.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som er med på ARABAFMONG.

 

All.Random.All.Baron.After.Fifteen.Minutes.Of.Normal.Gameplay. Har lov til å kjøpe alt, men ikke før etter femten minutter.

 

Nesten samme som ARAJ with a twist. glemte og si at for og vinne på all random all jungle må man drepe baron ikke nexus

Lenke til kommentar

Fyfaen, møtte 5x Revive Fortify tanks... Vi leda på kills og hadde generelt overtaket i de første 20 minuttene, men det ble aldri noe bedre.

 

50 minutter med pur lidelse. Når vi testa det for noen måneder siden ble vi skameid, men disse folka fikk det til. Hadde mid som ashe mot mundo, jævelen kasta cleavers over en lav sko men fikk dårlig med farm, men når han kom til lvl 6 kunne han harasse så mye som han ville pga regen.

 

Selv med bloodrazor og bøttevis med Armor pen så fikk vi ikke nok damage til å ta de.

 

 

Lenke til kommentar

Fyfaen, møtte 5x Revive Fortify tanks... Vi leda på kills og hadde generelt overtaket i de første 20 minuttene, men det ble aldri noe bedre.

 

50 minutter med pur lidelse. Når vi testa det for noen måneder siden ble vi skameid, men disse folka fikk det til. Hadde mid som ashe mot mundo, jævelen kasta cleavers over en lav sko men fikk dårlig med farm, men når han kom til lvl 6 kunne han harasse så mye som han ville pga regen.

 

Selv med bloodrazor og bøttevis med Armor pen så fikk vi ikke nok damage til å ta de.

 

Hihi vi gjorde det i ranked også og spanket de selv om vi ble eid mid game.

 

Btw jeg fikk en bug når jeg startet lol med at abobe air debug launcher crashed, jeg spurte på en anna tråd men ingen svar, er det noen som har erfaring med det problemet og hva det er / hvordan man fikser?

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg holder meg på 1300 enda. Hadde et game i dag hvor det var en som absolutt skulle jungle som shaco og ganka ikke en lane før lvl 8... Det var triste saker det. Trodde også at vi fikk lanewick + alistar bot, men var tydeligvis Brand og Alistar, så vi (renekton og jax) ble jo skameid av brand sin longrange harass og alistar sin headbutt+pulv kombo.

 

Men etterpå ble det et game med Jungle Rammus som jeg trodde gikk adundas når vi fikk Twitch på laget. Men masse gode ganks ga meg 6-4-10 i stats og en stappmett xin zhao :D

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...