Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tribunal har vært oppe for noe korte tests noen ganger. Det eneste Tribunal vil gjøre er å gi meg mer IP og gjøre at folk som burde bli bannet blir bannet kjappere. Du vil fortsatt møte alle de folka du ikke vil møte i games.

 

Hvis du vil unngå å spille med slike folk er det best å spille premades i stedet for å satse på at tribunal vil fikse soloqueue.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om Vayne da? Prøvde henne et par ganger, og føler at hun er ganske så sterk ^^. Silver bullet er jo awesome mot tanks å sånn.

 

Jeg har spilt sammen med hun 4-5 games. Det er helt utrolig damage output hun har. Sist game 4 hitta hun garen tank build (late game). Helt sykt. hadde 550 i attack. Nesten aldri sett så høyt før. OP nå føler jeg. Burde nerfes litt.

Lenke til kommentar

Hva mener folk om nunu roaming? Selv mener jeg det er helt sykt, vunnet 5 av 5 siste matchene med det. 4-0-3 i stats før 5 min mark. Bare får litt kjapp hjelp med bluebuffen så løper man rundt til en lane med leveladvantage med en gang.

 

Nunu er en veldig allsidig og god helt. Han jungler bra, han roamer bra og han kan counterjungle veldig bra og. I tillegg til det er han grei i lane og.

Lenke til kommentar

Spilt mine 3 første matcher mot Vayne nå. Ser ikke helt hvorfor hun trenger nerfs.

 

Første gangen var jeg Kennen og den andre gangen var jeg Lee Sin. Begge gangene var vi mot hverandre i mid. Følte at både Kennen og Lee Sin hadde full kontroll på henne til enhver tid. Den tredje gangen var jeg Rumble i side lane og Vayne var i mid. Den tredje gangen ble hun feedet til 8-1 relativt tidlig, men selv da følte jeg ikke at hun var noen eksepsjonell trussel. Var jo 2 på laget som seff skrek: "She's too fed. No point", men etter at jeg fikk kjeftet en god del på de så vant vi til slutt. :)

 

Ble litt overrasket den første gangen hun rullet frem og traff meg for ~120 på lvl 1, men bortsett fra det hadde hun få triks i ermet synes jeg. :)

Lenke til kommentar

Spilt mine 3 første matcher mot Vayne nå. Ser ikke helt hvorfor hun trenger nerfs.

 

Første gangen var jeg Kennen og den andre gangen var jeg Lee Sin. Begge gangene var vi mot hverandre i mid. Følte at både Kennen og Lee Sin hadde full kontroll på henne til enhver tid. Den tredje gangen var jeg Rumble i side lane og Vayne var i mid. Den tredje gangen ble hun feedet til 8-1 relativt tidlig, men selv da følte jeg ikke at hun var noen eksepsjonell trussel. Var jo 2 på laget som seff skrek: "She's too fed. No point", men etter at jeg fikk kjeftet en god del på de så vant vi til slutt. :)

 

Ble litt overrasket den første gangen hun rullet frem og traff meg for ~120 på lvl 1, men bortsett fra det hadde hun få triks i ermet synes jeg. :)

 

Da er det noen som ikke kan spille ho. Jeg har dominert de siste gamesa jeg har spilt og fått langt over 10 kills. Uansett så er det ikke en spiller alene som utgjør et lag. Så om dere bare hadde feeda Vayne og de andre teammatesa hennes var dumme som brød kunne hvilket som helst team vunnet uansett. Vet ikke hvilken summoner lvl og slikt du er heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...