tsghost Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 w00t, er det LoL compo? Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Dritt launcher! Bare problemer jo.... Kræsjer, kræsjer og kræsjer.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Clienten er grunnen til at jeg stikker til DotA2 øyeblikket det blir sluppet. Det er ufattelig synd at Riot, som har høyt potensiale med spillet sitt, bare driter i det åpenbare problemet med den støgge klumpen av Adobe Air-kodet makkverk alle må lide seg gjennom før de får spilt. 3 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Testet AP Yi på en smurf. Står og healer i katarina sin ult. Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kommer ny launcher iløpet av kort tid, den er allerede oppe på test-serveren Den er mye sweetere Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Men den er vel fortsatt basert på adobe air? Trodde det bare var selve patcheren som var ny, men om du har en link til previews eller noe så hadde det vært sweet. Men som sagt så tror jeg bare det er patcheren og ikke hele launcheren. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Den ny launcheren skal i følge rykter også fjerne all støtte for custom skins. Jeg tror jeg skal begynne å levle en haug med kontoer til lv5, ikke for meg selv, men for AtheneArmy. Athene champion hadde vært epic. Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Men den er vel fortsatt basert på adobe air? Trodde det bare var selve patcheren som var ny, men om du har en link til previews eller noe så hadde det vært sweet. Men som sagt så tror jeg bare det er patcheren og ikke hele launcheren. Formaterte PC-en for 2 dager tilbake og når jeg installerte LoL på nytt så fikk jeg den nye launcheren. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Formaterte PC-en for 2 dager tilbake og når jeg installerte LoL på nytt så fikk jeg den nye launcheren. this? Endret 22. april 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er det client og eller bare launcher? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg mener at det bare skal være launcher. Den store greia er at den skal kunne starte eldre versjoner av spillet, noe som gjør replays til en mulighet. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Den ny launcheren skal i følge rykter også fjerne all støtte for custom skins. Jeg tror jeg skal begynne å levle en haug med kontoer til lv5, ikke for meg selv, men for AtheneArmy. Athene champion hadde vært epic. Hvorfor gidde å støtte det trollet? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Den ny launcheren skal i følge rykter også fjerne all støtte for custom skins. Jeg tror jeg skal begynne å levle en haug med kontoer til lv5, ikke for meg selv, men for AtheneArmy. Athene champion hadde vært epic. Hvorfor gidde å støtte det trollet? Fordi han har greid å bevise at nesten hele LoL communitiet ikke vet hva et troll er engang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Fy faen det er fett og spille Morgana med sinnssykt mye Spellvamp. Overlevde hele tiden med shield - Q - W og en ulti. Heala meg selv for rundt 500 på cage og AOE'en ticka for 50-200. Skulle gått an og se hvor mye liv man har fått av spellvamp/lifesteal. Athene er jo jævlig rå da. Så fett og se folk rage over han. Endret 23. april 2011 av Refsa Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Kjøpte Cottontail Teemo skinnen for noen dager siden. Utrolig stilig skin pluss at folk kommer med masse morsome kommentarer til den Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Kjøpte Cottontail Teemo skinnen for noen dager siden. Utrolig stilig skin pluss at folk kommer med masse morsome kommentarer til den This. Genialt skin! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Formaterte PC-en for 2 dager tilbake og når jeg installerte LoL på nytt så fikk jeg den nye launcheren. this? Spillet har allerede blitt oppdatert med ny launcher eller er dette fra noe test server? Endret 24. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå