Gaarulf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Du må rote litt i ei registry fil, men om du google problemet så finner du en ekstakt oppskrift på det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 SDFGBSDFGHAERTGFDSGAFGA Adobe Air-launcher. Fuck shit helvete 22 minutter til i kø + leave penality. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ja, jeg skjønner faen ikke hva som er problemet med og lage en vanlig launcher uten ett 3djepartsprogram. Er jo ikke noen tryllekunst. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Den launcheren bidrar veldig sterkt til at jeg slutter med en gang Dota 2 kommer En annen ting som irriterer meg...køet med 3 tjommier og spiller en jevn kamp. Masse retards på begge lag, men sånn er det nå å køe med low lvls som Pokey LOL. Ihvertfall, er en teamkamp vi mest sannsynlig kommer til å vinne og nesten vant..men vi vant ikke pga de 2 randomene bare løp sin vei når slåssingen startet. -.- Og etterpå så ragequittet de når de døde. Endret 18. april 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvilken AP carry vil dere anbefale nå? er ikke så veldig lenge siden jeg har begynt og spille igjen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Synes de burde fjerne fog of war fra spillet. Det gjør kampene så random liksom at man ikke kan se hvor folk er og sånn. Kan jo aldri vite når noen kommer ut av mørket. 2 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvilken AP carry vil dere anbefale nå? er ikke så veldig lenge siden jeg har begynt og spille igjen. Anivia, Ryze (ikke ap, men mana), Karthus , Kassadin, Veigar. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Brand er også ganske awesome carry. Han har lite team friendly spells dog. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis du liker at folk blir dritsur på deg så er Karthus et godt valg! Folk whiner til meg hver eneste gang jeg spiller han pga ulten Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis du liker å spille noobchamps slik at du ødelegger moroa med gamet for andre, og at folk blir dritsur på deg så er Karthus et godt valg! Folk whiner til meg hver eneste gang jeg spiller han pga ulten Fix'd. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Haha du spilte tilfeldigvis ikke Master Yi og ble grust av en Karthus for sånn tyve minutter siden? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Haha du spilte tilfeldigvis ikke Master Yi og ble grust av en Karthus for sånn tyve minutter siden? Næh, det var nok ikke meg ;p Edit: Har bare et generelt HAT mot Karthus :> Endret 19. april 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er bare å være mer forsiktig da, jeg har aldri blitt snipet av en Karthus lizzm. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Burde begynne å spille Soraka hver gang Karthus er i rotation. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Eller spille nocturne/sivir og poppe spell shield Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Eller spille nocturne/sivir og poppe spell shield Det funker fint for meg, men man har jo alltids et helt lag å ta seg av. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 pff, care på dem da. Bare jeg overlever så er jeg fornøyd. Ok, det er sykt kult og få teammates til og overleve kinky situasjoner. Lane med Annie som Alistar. Fikk ho til og overleve med 10-50hp flere ganger på grunn av chargen, knock-up'en og healen. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvilken AP carry vil dere anbefale nå? er ikke så veldig lenge siden jeg har begynt og spille igjen. Spiller selv Morgana og Annie som AP carrys, Morgana er helt syk når det kommer til selve teamet og teamfights på grunn av ultien og Skioldet hennes. Annie er mer for den surprise buttsex ut av bushen og oneburste 1-2 champs. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 31/8/8 med Poppy på forrige kamp. Digger henne fortsatt Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Ser ut som vi møter BAMSE i LoL-compoen på TG. Noen her som deltar/spiller i dette laget? ^^ Edit: Var visst Norske Talenter vi møtte. Endret 21. april 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå