FrankBjarne Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det jeg tenker på er at mumble og ventrilo ofte har det slik at de liker og stille lyden opp om noen tar seg en bit med potetgull, etc. Jeg har heller ikke funnet noen enkle innstillinger da de som sier den ikke skal gjøre det ikke fungerer. Dette er mye lettere og fikse i Skype som også er gratis og ikke trekker ned hele nettkapasiteten for hosten heller. Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lurte på om noen kunne anbefale en champion til meg, et nytt mål å spare til For å gjøre det lettere å komme med anbefalninger: Det jeg liker godt er damaging abilites. Å måtte sette opp komboer og hamre damage-spells synes jeg er morsommere enn f.eks. Tryndamere, der all damage er auto-attacks. Forøvrig foretrekker jeg ranged over melee, mulig det bare er jeg som suger/spiller feil, men å være melee vs ranged i lane er utrolig irriterende til tider. Men spiller gjerne en morsom melee-class og. Nå for tiden ruller jeg rundt med Shen og storkoser meg som oftest. Men om man er uheldig og kommer med idioter, er det veldig lite gøy å være tank/support. Mordekaiser med invinci-kaiser build. Det er nærmest umulig å faile! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 I tillegg har mordekaiser en bitchy ranged damage også som gjør det vanskelig og bli harasse (han er også megasuperduper OP nesten uansett hva man bygger). 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noen som vet hvor lenge serverne vil være nede i dag? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) 5 timer http://eu.leagueofle...m/server-status Server Status - Offline Posted by Serif Our European servers are experiencing complications. We will be doing a restart shortly. Estimated downtime is 5 hours. We apologize for the inconvenience and hope to have the servers back online as soon as possible. den er online no over 9000! 1t 30 min Endret 10. april 2011 av stelar7 2 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har du spilt Kayle? Hun er utrolig morsom å spille. + hun har semi-ranged attacks hvis du aktiverer E. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Noen som vet hvorfor køene er uendelige i dag? Edit: 1 time i kø, så når jeg kommer inn så kommer invalid username/password combo.. ENDA EN TIME I KØ WOOHOO Endret 10. april 2011 av Kraziebone Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Skjedde det samme med en kamerat i går. Regner med de slenger inn en fix for det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vel jeg kom inn, kom til champion select, så klikka pvp.chaten og jeg havnet i limbo. FANTASTISK! Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg digger å spille Zilean, men når jeg ser folk livestreame og slikt så blir han bannet hver runde. er det slik i ranked, at man ofte banner Zilean? Kjøpte han for over en måned siden, dinget nett 30 og tenkte jeg skulle skaffe runes før jeg hopper inn i ranked. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Riot er et godt selskap som fortjener pengene våre. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg digger å spille Zilean, men når jeg ser folk livestreame og slikt så blir han bannet hver runde. er det slik i ranked, at man ofte banner Zilean? Kjøpte han for over en måned siden, dinget nett 30 og tenkte jeg skulle skaffe runes før jeg hopper inn i ranked. De få rundene jeg har spilt på min og andre sin konto (forskjellig ranking) så har han ikke blitt bannet. Tror heller det er større sjanse for at han blir bannet i mye høyere rating og tournament. Er det noen som kan spille ham så er han sykt irriterende og sykt god å ha med på laget. Lenke til kommentar
Tarstain Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har noen andre prøvd å ekspredimentere med champions på lol? prøvde å gå carry zilean du må bli hardt feeda før det virker, men det er veldig morsomt å prøve og veldigt ydmykende for de andre viss du klarer å dominere. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har noen andre prøvd å ekspredimentere med champions på lol? prøvde å gå carry zilean du må bli hardt feeda før det virker, men det er veldig morsomt å prøve og veldigt ydmykende for de andre viss du klarer å dominere. Trollebuilds er alltid moro:) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Full mana build på Garren Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fordel om trollbuildsa faktisk gir mening da, høhøhø. AD Annie, AP warwick, AP Tryndamere ( begge får massive heals, sleng på spirit visage og), AP tristana (mener rocketjump har AP ratio) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Husker jeg blei mobba fordi jeg nekta og gå AD build på Trynd Det med trynd er at snurrespellen hans også gjør massivt med damage om man har AP build. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spilte AD soraka første gang jeg prøvde henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå