Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Det jeg tenker på er at mumble og ventrilo ofte har det slik at de liker og stille lyden opp om noen tar seg en bit med potetgull, etc. Jeg har heller ikke funnet noen enkle innstillinger da de som sier den ikke skal gjøre det ikke fungerer. Dette er mye lettere og fikse i Skype som også er gratis og ikke trekker ned hele nettkapasiteten for hosten heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte på om noen kunne anbefale en champion til meg, et nytt mål å spare til :)

For å gjøre det lettere å komme med anbefalninger:

Det jeg liker godt er damaging abilites. Å måtte sette opp komboer og hamre damage-spells synes jeg er morsommere enn f.eks. Tryndamere, der all damage er auto-attacks.

Forøvrig foretrekker jeg ranged over melee, mulig det bare er jeg som suger/spiller feil, men å være melee vs ranged i lane er utrolig irriterende til tider. Men spiller gjerne en morsom melee-class og.

Nå for tiden ruller jeg rundt med Shen og storkoser meg som oftest. Men om man er uheldig og kommer med idioter, er det veldig lite gøy å være tank/support.

Mordekaiser med invinci-kaiser build. Det er nærmest umulig å faile!

Lenke til kommentar

5 timer

http://eu.leagueofle...m/server-status

Server Status - Offline Posted by Serif

Our European servers are experiencing complications. We will be doing a restart shortly. Estimated downtime is 5 hours.

We apologize for the inconvenience and hope to have the servers back online as soon as possible.

den er online nothumbup.gif

over 9000!

1t 30 min thumbdown.gif

Endret av stelar7
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg digger å spille Zilean, men når jeg ser folk livestreame og slikt så blir han bannet hver runde. er det slik i ranked, at man ofte banner Zilean? Kjøpte han for over en måned siden, dinget nett 30 og tenkte jeg skulle skaffe runes før jeg hopper inn i ranked.

Lenke til kommentar

Jeg digger å spille Zilean, men når jeg ser folk livestreame og slikt så blir han bannet hver runde. er det slik i ranked, at man ofte banner Zilean? Kjøpte han for over en måned siden, dinget nett 30 og tenkte jeg skulle skaffe runes før jeg hopper inn i ranked.

De få rundene jeg har spilt på min og andre sin konto (forskjellig ranking) så har han ikke blitt bannet. Tror heller det er større sjanse for at han blir bannet i mye høyere rating og tournament. Er det noen som kan spille ham så er han sykt irriterende og sykt god å ha med på laget.

Lenke til kommentar

Har noen andre prøvd å ekspredimentere med champions på lol? prøvde å gå carry zilean du må bli hardt feeda før det virker, men det er veldig morsomt å prøve og veldigt ydmykende for de andre viss du klarer å dominere. :p

Trollebuilds er alltid moro:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...